panty over je koplamp

tupac_shakur121

tha P*I*M*P*
hey een vriend van mij is vandaag aangehouden op ze zipje. die agent gaf hem een boete voor zonder helm en 1 voor zonder geele stickers. maar wat ik zo raar vind hij begon ook over ze panty over de koplamp. het maat toch ni uit wat je met je lamp doet zolang er maar licht uitkomt en de goede kleur? hij heeft er geen boete voor gekregen maar moet het wel binnen 1 week laten controleren. mag het nou wel of niet met een panty over je lamp? want ik heb nog nooit iemand gehoord waarbij ze over een panty begonne.
 
Advertisement - register to remove this

Die wout had gewoon zin om hem te naaien, Zal thuis wel niks te zeggen hebben. Want het is gewoon klets. Er staat nergen is de wet dat het niet mag. Het moet wit of geel licht zijn. Dus het is gewoon niet verboden. Maarja als jij zegt dat net niet zo is en die wout zegt van wel. Wie krijgt er dan gelijk: Die wout. Dus er is niks tegen te doen! Stelletje eikels da ze een hobby zoeken ofzo.
 
Volgens mij mocht je het wel hebben, zolang de lichtopbrengst goed is en de licht dat er door heen komt gewoon normaal is.

En mocht je bekeurt worden, krijg je ook 25€ voor ondeugdelijke verlichting dacht ik, dus zo erg zal het ook weer allemaal niet zijn, met, tis maar 25€

Kan je veel fun mee hebben in de mac-d maar ok :p
 
Back
Top