Ouders...

Status
Not open for further replies.

JorisG

Well-Known Member
$%#%$^&$@#$%@#$#%$^&^$&$$#%@
frown.gif
frown.gif
frown.gif

Het hele scooter gebeuren is nu dus afgelopen voor mij..

Heb afgelopen vrijdag een flink ongeluk gehad en waarschijnlijk is de scoot total loss (hoor ik morgen) maar dat maakt niet eens meer uit.. aangezien mijn ouders hebben besloten dat ik hem maar moet verkopen
frown.gif
Het komt er dus op neer dat ik nooit meer een scooter/brommer mag kopen omdat ze het te gevaarlijk vinden!?!

Wilde jullie dus ff bedanken voor alle antwoorden op mijn newbie vragen.. ga zo door!

P.s. Learn to live with newbies
biggrin.gif

Advertisement - register to remove this

WTF????
mad.gif
mad.gif
mad.gif

laatst zei je nog dat je wel een nieuwe mocht maar dat je 50 moest blijven rijden....owkeej 50 is niks maar beter als helemaal niks ofwel dan??

Maarre als je gaat verkopen weet je wat ik wil he???

Mzzl en sterkte
biggrin.gif

Tsja.. das errug triest, ik ben ook pas onderuit gegaan, maar de schade is me zeer meegevallen.

Mijnes rijdt ook maar 55, maar dat zal nog wel ff blijven, aangezien ik ook pas onderuit ben gegaan (ouders, ik begrijp ze niet)
Het 'leuke' was nog dat ik onderweg was naar de dealer om mn varioring eruit te laten halen. wisten mn ouders ook niet
wink.gif

Maargoed, als je 18 gewoon gaan motorrijden
smile.gif

of, als je toch niet wil gaan motorrijden, dreigen dat je motor gaat rijden als je 18 bent, vinden mijn ouders ook maar eng.. hehe
biggrin.gif

Sux6!

DenniZ

------------------
Honda X8R-X in het Rood-Wit-Paars.

ik begrijp precies wat je bedoeld,mijn ouders begonnen 2 dagen geleden precies zo te zeiken,dat ik m'n scoot ook weg moest doen (te duur enzo)toen heb ik gewoon gezegd dat als de scoot weg moet,dat ze mij hier dan ook niet meer terug zien. (en dat meen ik serieus,ga ik wel bij mijn oma wonen ofzo,stukken beter dan bij m'n ouders)

Mijn ouders zijn kewl, van mijn pa mag ik het zelf weten (helpt zelfs sleutelen
biggrin.gif
) en mijn moeder vindt het niet echt leuk maar ook niet erg want ze weet dat ik toch wel voorzichtig ben...

Mijn ouders zijn ook echt lekker simpel, Mun pa helpt altijd mee met sleutelen en ik ga altijd bij hem op de teller kijken hoe hard ik ga ga ik voor um rijden en dan kijken hoe hard ie gaat
smile.gif
smile.gif
En dan zegt ie van Dat kan niet hoor das veels te hard. Dag later is ie het weer vergeten
smile.gif
smile.gif
Maar Ja Ik moet nog ff een andere eindoverbrening hebben Min.hor.LC want ik rijd de mijne zoek
smile.gif
smile.gif
Hij gaat niet meer harder en je hort um echt vet gaan als ik top rijd wel mooi geluid maar moet je niet te vaak doen !!
Later
En idd kut voor je ZOnder scooter/brommer rijden, ik zou het niet volhouden denk ik !!

[This message has been edited by Aprilia SR Rules (edited 13 May 2001).]

Ik ben er pas achtergekomen dat mijn pa eigenlijk best wel cool is, ik heb mijn voorvork dus krom, en ik ging dus geen nieuwe betalen omdat ik het geld niet had, en moest eigenlijk de scooter weg doen voor een paar centjes, mijn pa zei dus dat dat mooi niet door ging en dat hij de helft van mijn nieuwe voorvork ging betalen
smile.gif
smile.gif
smile.gif
was echt vet opgelucht!

Mijn ouders zijn ook vet relaxed
smile.gif

Mijn vader wil altijd testrondjes rijden als ik er nieuwe onderdelen op heb
smile.gif
Maar als die MHR-replica erop zit, dan mag ie dus echt niet meer rijden
wink.gif

Greetz

------------------
Honda X8R-s, hrr uitlaat, 17,5mm Dell'Orto, Malossi Multivar, Polini v-snaar, Malossi CDI-unit, Bridgestone ML50

Originally posted by Daanje_70MHR:
Mijn ouders zijn ook vet relaxed
smile.gif

Mijn vader wil altijd testrondjes rijden als ik er nieuwe onderdelen op heb
smile.gif
Maar als die MHR-replica erop zit, dan mag ie dus echt niet meer rijden
wink.gif

Greetz

haha,ik zie mijn pa al op mijn scoot rijden,dan scheit ie em ech wel,hij durft niet op m'n scoot te rijden,vind ie eng omdat het zo 'hard' gaat (op een STANDAARD scoot nog wel, maarja, nix an te doen vrees ik
frown.gif
)

Mijn pa is dus niet bang op mijn scoot, maar dat komt denk ik doordat ie een vrij grote bierbuik heb en best wel zwaar is, dus niet vooruit te branden
smile.gif

Greetz

ze laten me lekker doen hiero
weten van me 70cc, weten me topsnelheid en weten dat ik best verantwoordelijk en goed rij.. geen prob.. wil niet zeggen dat ze het leek vinden

Hmmz, mijn pa zit al vanaf dat ik een Ciao had, dat ik nix mocht opvoeren, anders zou de brommer in 2en geflext worden
smile.gif
mja, toen gewoon een x thuisgekomen met een andere uitlaat... vondie eigenlijk toch wel weer leuk. 70cc was voor de scoot ook streng verboden, gewoon 1 besteld en toen pas verteld dat ik een 70 wilde... maar effe een lulverhaal zitten houden dat het alleen maar om meer trekkracht ging en dat mun std cilinder gaar was
biggrin.gif
biggrin.gif
mja, vondie dus toch ook wel prima... altijd een hoop gezeur, maar als ik eenmaal bezig ben met sleutelen enzow staattie der met de neus bovenop en eigenlijk vindie het gewoon machtig mooi
biggrin.gif

Daarbij: ik heb er schijt aan wat mun ouders er van vinden, ik ben geen kleuter meer hoor...

[This message has been edited by NastroAzzuro (edited 14 May 2001).]

Bij mij is het half-half. Mijn moeder is echt zeik, had ik laast mooi een 21mm carb gekocht+spruistuk, die mijn toekomstige MHR-Rep moest gaan voeden, moch ik die cil niet meer kopen. Mocht ook geen andere uitlaat, maar die ouwe(orginele) was bij de piemel afgebroken, dus zij tegen mijn mam's, kijk ding is kapot, en toen heeft ze er nooit meer over gezeken. Mijn pa vind het allemaal prima, heeft toen ik mijn scoot kocht, ook zelf een vette HJC helm gekocht, zodat tie er in de zomertijd er mee kan rijden, alleen rijd tie soms op de begrenzer zonder dattie het zelf in de gaten heeft(staat ook op 70 op de teller). Als tie weer wil wegrijden, vergeet tie het steeds. Stomme sukkel

Bij mij is het half-half. Mijn moeder is echt zeik, had ik laast mooi een 21mm carb gekocht+spruistuk, die mijn toekomstige MHR-Rep moest gaan voeden, moch ik die cil niet meer kopen. Mocht ook geen andere uitlaat, maar die ouwe(orginele) was bij de piemel afgebroken, dus zij tegen mijn mam's, kijk ding is kapot, en toen heeft ze er nooit meer over gezeken. Mijn pa vind het allemaal prima, heeft toen ik mijn scoot kocht, ook zelf een vette HJC helm gekocht, zodat tie er in de zomertijd er mee kan rijden, alleen rijd tie soms op de begrenzer zonder dattie het zelf in de gaten heeft(staat ook op 70 op de teller). Als tie weer wil wegrijden, vergeet tie het steeds. Stomme sukkel

Status
Not open for further replies.
Back