Ouders overhalen

Status
Not open for further replies.

Thijs0546

New Member
Ik heb jullie hulp nodig, ik wil mijn ouders overhalen om mij verder te laten rijden dan alleen in de buurt van mijn dorp. Ik ben namelijk geen 16 (dus geen rijbewijs) maar ik wil eingelijk wat verder rijden want het begint een beetje saai te worden. Iemand tips om ze over te halen?
 
Advertisement - register to remove this

Ik ben ook een voorzichte rijder hoor ik blaas hem niet met 80 door de woonwijk of iets op het fietspad rijd ik altijd netjes 30.

Ik snap je helemaal, maar het probleem is dat jij wel voorzichtig kan zijn, maar je zal net iemand hebben die niet voorzichtig is, of iets doet wat je niet verwacht. Los van juridisch dat het gewoon niet mag :) kunnen de financiële gevolgen erg groot zijn.

Ik sluit het topic omdat dit nou niet echt hier hoort :)
 
Ik zou eerder je ouders overhalen je helemaal niet meer te laten rijden. Je riskeert een heel hoop gedonder. En dan heb ik het nog niet eens over boetes maar wat als je een ongeluk veroorzaakt?

Je kan wel voorzichtig zijn maar dat is ook niet alles. Iemand anders hoeft maar een foutje te maken. Een ongeluk zit echt in een klein hoekje. Mijn laatste ongeval merkte ik pas dat ik een ongeval had toen ik al op de grond lag en door de lucht gevlogen was.
 
Mocht het nog steeds niet duidelijk zijn (eigenwijze pubers, ik kan dr ook aardig wat van). Jou overkomt natuurlijk niks want jij kan rijden, maar een ander niet. Mocht jij voorrang hebben maar dit niet krijgen en aangereden worden en met een dwarslaesie eindigen keert de verzekering van de partij ook niks uit, waarom zat jij immers op die bromfiets? Bij fysiek letsel wordt het pas echt duur. Gewoon niet doen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top