Ik denk dat k overdag nog ff me bandje laat klappen
Met oud & nieuw is dat anders
wij gaan met de familie Enschede na naspelen als het goed is :X
Goed dat ik niet in Den Haag ben dus, begin je niet te vroeg?
n00000000000000000000000000000000000000h toch niet naar deadmau5 ?
eerst werken van 6:00 tot 13:00 ongeveer om oliebollen, appelbeignets enzo te maken en bakken. Wel even in mijn pauze van 10:00 tot 10:15 de mensen wakker maken met wat rotzooi.
Als het werk klaar is gaan we meestal nog ff wat drinken met de collega's en stoken we nog wat voor de fun. Sommige gaan dan even bij de buren vuurwerk halen en ondertussen rook ik mijn bandje ff op.
's middags zie ik wel, misschien nog ff wat bier inkopen en hout ophalen voor het kampvuur en de olieton gereedzetten. Iig loop ik niet heel de dag met een tasje over straat.
's avonds gewoon gezellig eten op het gemakje en beginnen met het kampvuur. Dan zitten we altijd met een berg mensen een beetje te drinken en te lullen enzo, Dat is machtig gezellig. Om half 12 altijd naar binnen om nog even de champagne uit te koelkast te zetten en wat glazen te pakken en natuurlijk de klok te zien. Als eht dan 00:00 is loop ik rustig met een fles champagne in mijn handen rond om iedereen de beste wensen te wensen en geniet ik van andermans centen. Als dat dan een beetje klaar is begin ik nog eens met mijn spullen en daarna duik ik lekker mijn nest in.
lol weet je nu al wat je gaat eten met oud&nieuw :X
En Justive, en Calvin Harris, en Eric Prydz :W
http://c4.ac-images.myspacecdn.com/images02/104/l_27e3bfe26ec847b8810273ea369e9513.jpg
Is nog niet helemaal zeker overigens...
lol weet je nu al wat je gaat eten met oud&nieuw :X
En Justive, en Calvin Harris, en Eric Prydz :W
Is nog niet helemaal zeker overigens...