Oud en nieuw topic #1

Mocht ik wat mensen zover kunnen krijgen om mee te gaan ben ik bij sensation Germany op 31 december:D

Anders wss gewoon in de avond naar de kroeg/thuis/vrienden.

Planning voor deze oud&nieuw: Werken, zeker niet te laat maken :P Dan naar een vriend van me in Tilburg die een huisfeest geeft, biertap erbij etc. Die huisfestjes van hem zijn altijd wel prima, een man/vrouw of 40-50 is gauw bij elkaar. En om een uur of 06:00 zullen de buren misschien ook eens kunnen gaan slapen, al hebben ze nu het geluk dat de tuindeuren dicht zullen blijven :+

wij gaan met de familie Enschede na naspelen als het goed is :X

joke.jpg

borat_not.jpg

OT:

Carbid schieten, grote tent erbij, muziek, bier.
Daarna met m'n pa, ooms, neven biljarten.
Ossetong eten met de familie.
Daarna weer terug naar de tent tot +- 06:00.

Ossentong eten8P Brrr

Carbid & vreugdevuur vergunning gekregen
30dec. Brandstapel bij elkaar schuiven, nu elke week meer hout overal halen.
31dec. 9.00 alles klaar maken op't weiland. Tent erbij barretje erbij.
12.30 carbid schieten
18.00 ouderwets shoarma eten
dan hele avond tot 23.30 vuurton en paar palets naar buiten rijden
Dan ff 24.00 paar potjes bier bij moeders drinken
Dan nog ff uurtje knallen en dan naar tentfeest voor 4tientjes bieren tot 6.00
en dan de after party haha

Voort eerst dit jaar weinig vuurwerk, enkel die palets maar:(

eerst werken van 6:00 tot 13:00 ongeveer om oliebollen, appelbeignets enzo te maken en bakken. Wel even in mijn pauze van 10:00 tot 10:15 de mensen wakker maken met wat rotzooi.

Als het werk klaar is gaan we meestal nog ff wat drinken met de collega's en stoken we nog wat voor de fun. Sommige gaan dan even bij de buren vuurwerk halen en ondertussen rook ik mijn bandje ff op.

's middags zie ik wel, misschien nog ff wat bier inkopen en hout ophalen voor het kampvuur en de olieton gereedzetten. Iig loop ik niet heel de dag met een tasje over straat.

's avonds gewoon gezellig eten op het gemakje en beginnen met het kampvuur. Dan zitten we altijd met een berg mensen een beetje te drinken en te lullen enzo, Dat is machtig gezellig. Om half 12 altijd naar binnen om nog even de champagne uit te koelkast te zetten en wat glazen te pakken en natuurlijk de klok te zien. Als eht dan 00:00 is loop ik rustig met een fles champagne in mijn handen rond om iedereen de beste wensen te wensen en geniet ik van andermans centen. Als dat dan een beetje klaar is begin ik nog eens met mijn spullen en daarna duik ik lekker mijn nest in.

eerst werken van 6:00 tot 13:00 ongeveer om oliebollen, appelbeignets enzo te maken en bakken. Wel even in mijn pauze van 10:00 tot 10:15 de mensen wakker maken met wat rotzooi.

Als het werk klaar is gaan we meestal nog ff wat drinken met de collega's en stoken we nog wat voor de fun. Sommige gaan dan even bij de buren vuurwerk halen en ondertussen rook ik mijn bandje ff op.

's middags zie ik wel, misschien nog ff wat bier inkopen en hout ophalen voor het kampvuur en de olieton gereedzetten. Iig loop ik niet heel de dag met een tasje over straat.

's avonds gewoon gezellig eten op het gemakje en beginnen met het kampvuur. Dan zitten we altijd met een berg mensen een beetje te drinken en te lullen enzo, Dat is machtig gezellig. Om half 12 altijd naar binnen om nog even de champagne uit te koelkast te zetten en wat glazen te pakken en natuurlijk de klok te zien. Als eht dan 00:00 is loop ik rustig met een fles champagne in mijn handen rond om iedereen de beste wensen te wensen en geniet ik van andermans centen. Als dat dan een beetje klaar is begin ik nog eens met mijn spullen en daarna duik ik lekker mijn nest in.

wa is da nou jonge dan al weer je nest in :o dan begint het feest pas :p

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Gd1KByCBOFY"]YouTube- Putten 2008 oud en nieuw watertank 300 Liter[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=UmLGRG0987M"]YouTube- Putten 2008 Carbid kanon 300 liter[/ame]

T'lijkt niet zo hard te gaan maar irl word je aardig gek..

Back