Oud & nieuw

2003, apart, veel meegemaakt, vooral in de liefde (2 relaties gehad/afgesloten.. lang verhaal) das best kut...
maar verder ging het allemaal prima
2004: goeie voornemens: auto kopen, meer naar roffa toe, mn P halen en 2e jaar van studie goed afsluiten, meer snowboarden.

2003: tja... 5 havo gehaald dan.. scooter gehad en scooter verkocht.. sinds oktober dan wel een super lieve vriendin opgedoken. maar soms kan het wel vervelend zijn omdat ik dan me helemaal druk ga maken omdat ik r niet kwijt wil. verder blij dat nieuwe studie goede keuze was voor mijn gevoel :D.

2004: hopen dat ik bij mn meisje blijf. 6 januari voor mn rijbewijs. ik wil niet meer zo veel drinken maar nu eens laten zien dat ik het in de hand kan houden. soort goede voornemens dus. verder hopelijk mn P halen en autotje rijden. en wil weekendje weg met mn vriendin..

voor de rest.... :rolleyes: kijk ik niet zo in het verleden en de toekomst.

2003: 5e jaar ASO goed afgesloten, goed bezig in 6e jaar.
Vriendin gevonden waar ik het goed mee kon vinden, door heel wat miserie en ongeluk vriendin moeten laten gaan :'(
Wel toofe reis in juli gehad, veel geld opgemaakt om scoot er wat mooi uit te laten zien
2004: check signature :D

2003: Eindelijk eens begonnen met het sneller maken van m'n scoot. Veel leuke jobs gehad :) Vervolg opleiding. Door veel werken op Zondag weinig uit kunnen gaan.

2004: Autorijbewijs halen, minder op Zondag werken, waarschijnlijk zal er weer veel aan de scooter gaan gebeuren, leuke vriendin tegen komen :D

Ik kijk terug op een recordjaar aan zonne uren 8) Veel leuke dingen gedaan, ook veel plezier aan mn urban kid gehad ( RIP my friend ). Veel buiten geweest deze zomer.

2004 : school-examen halen, 18 worden, nee stemmen tegen euro grondwet, sjeesbewijs halen etc. :D

En ik hoop een leuk wijfie tegen te komen :P

2003:

Gestopt met scooters :p
Rijbewijs gehaald
Havo afgemaakt
HBO voortijdig gestopt

Voornemens 2004:

Juiste studie vinden
Meer fitnessen

2003:
Goed carnaval gehad
Rijbewijs gehaald
Neos meut verkopen

2004:
Weer een goed carnaval beleven
Nieuw project beginnen
Studie afronden
Vast werk vinden
Veel geld verdienen

Veel plannen dus..

Last edited:
dit jaar is zo snel gegaan, niet normaal meer!

Was vaag jaar voor mij, eerst gestopt met school, toen gaan werken en nu zit ik weer op een nieuwe opleiding waar ik voorlopig nog wel 4 jaar aan vast zit! Mja.....

Afgelopen jaar wel hoop lol gehad, hoogtepunt was opckers mijn vakantie in Chersonnissos! :W Als ik zo eens terugblik, weinig bitches gehad dit jaar, qua relatie dan enzo, moet in 2004 maar weer eens verandering in worden gebracht! :)

Qua goede voornemens.....nog beter mijn best doen voor school! Want ik viel weer terug in mijn oude patroon! :| Absoluut mijn rijbewijs....ben nou alweer een tijd bezig en die lessen komen mijn strot uit! Dus hoop jan/feb em in de pocket te hebben!
Verder, een fliendinnetje (kweet ook al wie dus, moet goed komen :)) meer aan mijn gezondheid doen, minder druks! Ik ziet het vanzelf wel! :!

Back