Oud en nieuw topic #1

Hahaah held:W

Ik hoop gewoon om een uur of 1 smiddags wakker te worden, vervolgens een klein beetje knalle. En nog wat oliebollen bakken:D

En savonds weer goed naar de klote:W
 
Hier in de stad zijn 4/5 kroegen/discotheken/cafetjesbij elkaar afgezet met een grote tent er voor. Kan met 1 kaartje overal naar binnen. Dus eerst even bij iemand wat drinken met een vrienden groepje, en dan voor of na 12u naar de stad.

Voor dat vuurwerk kom ik me nest niet uit. Hoop dat ik zo lang mogelijk kan blijven liggen :p
 
Overdag uitslapen omdat ik uit de nachtdienst kom. Rond etenstijd ff me vrienden opzoeken en een happie doen. Erna gewoon rustig aandoen omdat ik oudjaarsnacht weer fucking nachtdienst heb :(
 
Echt he, gvd begint echt irritant te worden die drapzak..

Rustig aan he. O-)
Mensen reageren ook fel tegen mij, dus reageer ik gewoon terug.
Misschien in sommige ogen wat aggresief, fel, brutaal, of wat dan ook.
Maar soms komt het ook verkeerd over, soms is iets gewoon een beetje sarcastisch, oid, om het zo maar te zeggen, weet niet zo goed hoe ik het eigenlijk moet uitleggen, maar je snapt me?

Maar dan ben ik gelijk een drapzak?
Het is internet, ga je echt om lopen huilen?

We komen hier voor dezelfde hobby toch, en daarbij chat je wat, post je wat op het Forum, etc!
Of niet?

Laten we er maar gewoon over op houden en het Topic gebruiken waar het voor is. :!

Deal or no Deal? {!
 
Ik gaat 28december naar Londen met wat vrienden, daar de 28e,29e en 30e btje de pubs afstruinen en dan op de 31ste een ziek feest in de Ministery of Sound of Pacha (moeten nog even kiezen welke :P) en dan in de namiddag op de 1ste weer terug naar Amsterdam :D
 
Rustig aan he. O-)
Mensen reageren ook fel tegen mij, dus reageer ik gewoon terug.
Misschien in sommige ogen wat aggresief, fel, brutaal, of wat dan ook.
Maar soms komt het ook verkeerd over, soms is iets gewoon een beetje sarcastisch, oid, om het zo maar te zeggen, weet niet zo goed hoe ik het eigenlijk moet uitleggen, maar je snapt me?

Maar dan ben ik gelijk een drapzak?
Het is internet, ga je echt om lopen huilen?

We komen hier voor dezelfde hobby toch, en daarbij chat je wat, post je wat op het Forum, etc!
Of niet?

Laten we er maar gewoon over op houden en het Topic gebruiken waar het voor is. :!

Deal or no Deal? {!

Ik weet niet over welke hobby jij t heb, maar 99 vd 100 GC bezoekers heeft al jaren geen scooter meer.

Bijna al je reacties op post van anderen zijn irritant, kan je niet lekker op fok forum ofzo gaan zitten.


ontopic:

Wordt denk thuis chillen met wat vrienden en vriendinnen, daarna uit.
 
Eerst eten met de fam. of met vrienden (zit nog te twijfelen) en daarna met de vriendengroep lekker bieren en ook dit jaar neem ik me voor om geen vuurwerk te halen, maar dat zien we wel weer... :+

Misschien nog de kroeg in, maar we zijn er nog niet uit waar we het gaan vieren. :+
 
Rustig aan he. O-)
Mensen reageren ook fel tegen mij, dus reageer ik gewoon terug.
Misschien in sommige ogen wat aggresief, fel, brutaal, of wat dan ook.
Maar soms komt het ook verkeerd over, soms is iets gewoon een beetje sarcastisch, oid, om het zo maar te zeggen, weet niet zo goed hoe ik het eigenlijk moet uitleggen, maar je snapt me?

Maar dan ben ik gelijk een drapzak?
Het is internet, ga je echt om lopen huilen?

We komen hier voor dezelfde hobby toch, en daarbij chat je wat, post je wat op het Forum, etc!
Of niet?

Laten we er maar gewoon over op houden en het Topic gebruiken waar het voor is. :!

Deal or no Deal? {!

Denk niet dat je hem hoeft uit te leggen hoe dit forum werkt hoor ?

OT:

'S morgens zo lang mogelijk op bed blijven liggen. Dan als ik wakker ben eten enzo, en dan naar m'n broer toe die met vrienden aan het carbid schieten is. Dat de hele dag doen en dan 's avonds thuis lekker eten enzo. 'S avonds nog verder met knallen als er nog over is. Rond een uur of 9 ofzo naar huis toe de oudjaarsprogramma's kijken die op TV zijn, en rond half 12 naar zolder foto's proberen te maken van het vuurwerk.

1 Januari naar m'n oma's & opa's toe, en bij 1 van het stel oliebollen eten (jaarlijkse traditie).
 
Ik gaat 28december naar Londen met wat vrienden, daar de 28e,29e en 30e btje de pubs afstruinen en dan op de 31ste een ziek feest in de Ministery of Sound of Pacha (moeten nog even kiezen welke :P) en dan in de namiddag op de 1ste weer terug naar Amsterdam :D

n00000000000000000000000000000000000000h toch niet naar deadmau5 ? :o
 
Eerst uitslapen. Daarna vrij snel naar mijn maten toe. Dan in de avond wat drinken etc. En daarna echt NIET op stap maar buiten gewoon bij de wat grotere vuren staan.
 
Dat dacht ik dus ook. Maar afgelopen jaar hadden we echt een super gezellig club. Ik vond het dus echt prachtig mooi.

Op stap dat doe je elk weekend al....
 
ben ik nou de enige die dat soort dingen echt TE saai vind?

Wat dacht je van koud? En je stinkt als een otter van die smerige rook.

Ik zit btw in Tsjechië, hoofdidee is om te gaan snowboarden, met 6 vrienden en vriendinnen in een huisje. Misschien met oud en nieuw zelf naar praag en daar gewoon ff een hotel boeken ofzo. Gaat zeker los daar :7
 
Back
Top