Jezus wat heb jij toch een taaie reacties steeds zeg.
Iemand reply'd "omg." omdat jij je halve kamper planning post, en je gaat metten vol in de verdediging.
Echt he, gvd begint echt irritant te worden die drapzak..
Rustig aan he. O-)
Mensen reageren ook fel tegen mij, dus reageer ik gewoon terug.
Misschien in sommige ogen wat aggresief, fel, brutaal, of wat dan ook.
Maar soms komt het ook verkeerd over, soms is iets gewoon een beetje sarcastisch, oid, om het zo maar te zeggen, weet niet zo goed hoe ik het eigenlijk moet uitleggen, maar je snapt me?
Maar dan ben ik gelijk een drapzak?
Het is internet, ga je echt om lopen huilen?
We komen hier voor dezelfde hobby toch, en daarbij chat je wat, post je wat op het Forum, etc!
Of niet?
Laten we er maar gewoon over op houden en het Topic gebruiken waar het voor is. :!
Deal or no Deal? {!
Rustig aan he. O-)
Mensen reageren ook fel tegen mij, dus reageer ik gewoon terug.
Misschien in sommige ogen wat aggresief, fel, brutaal, of wat dan ook.
Maar soms komt het ook verkeerd over, soms is iets gewoon een beetje sarcastisch, oid, om het zo maar te zeggen, weet niet zo goed hoe ik het eigenlijk moet uitleggen, maar je snapt me?
Maar dan ben ik gelijk een drapzak?
Het is internet, ga je echt om lopen huilen?
We komen hier voor dezelfde hobby toch, en daarbij chat je wat, post je wat op het Forum, etc!
Of niet?
Laten we er maar gewoon over op houden en het Topic gebruiken waar het voor is. :!
Deal or no Deal? {!
Ik gaat 28december naar Londen met wat vrienden, daar de 28e,29e en 30e btje de pubs afstruinen en dan op de 31ste een ziek feest in de Ministery of Sound of Pacha (moeten nog even kiezen welke) en dan in de namiddag op de 1ste weer terug naar Amsterdam
En daarna echt NIET op stap maar buiten gewoon bij de wat grotere vuren staan.
ben ik nou de enige die dat soort dingen echt TE saai vind?
Op stap dat doe je elk weekend al....