Oud en nieuw topic #1

Thomass

euner
Nou bij deze dan,

hier kunnen we het over champagne hebben en wat we wel allemaal niet gaan doen die dag/avond ;)

Mijn eigen planning:

overdag waarschijnlijk niet heel veel, daarna rond een uur of 8 bij vrienden gaan zitten en VOOR 12 uur naar extrema te eindhoven @ klokgebouw om daar het nieuwe jaar in te luiden.
 
Advertisement - register to remove this

overdag niks, 's avonds bij vrienden in adam. Daarna door naar club Trouw tot 05:00 vervolgens terug naar huis van vrienden en daarna naar 24 hour party people. Begint 01-01-2010 om 09:00 en duurt tot 05:00 02-01-2010 :p Denk niet dat ik dat ga redden :p
 
vanaf 10uur carbidschieten tot uurtje of 1600, daarna kroeg in tot uurtje of 2000
douchen en dan weer naar de kroeg ;(
zelfde als vorig jaar denkik
 
overdag paar uurtjes werken..

's avonds tapje in de schuur, oud olievat als vuurton.
Mooi troep opbranden rond het huis.
Buren komen langs, schoonouders, wat vrienden.
Verder is iedereen welkom die zin heeft.
 
Zit met me reet in Indonesie, zal wel iets met veel eten en zuipen worden... Heel de schoonfamilie is er + aanhang, mannetje of 30..:W
 
Tot 17.00 werken, 's avonds bij vrienden met een man of 15.. Plannen om uit te gaan zijn er volgens mij niet echt, gewoon gezellig met veel eten, drank etc. :)
 
10.00 stipt beginnen met knallen, en de hele wijk wakker maken.
17.00 naar huis om mezelf even snel vol te vreten.
19.00 weer richting de wijk om weer verder te knallen.
20.00 is me vuurwerk op, zo niet eerder dus dan ga ik alleen nog maar zuipen en af en toe van iemand wat vuurwerk pakken.
23.30 richting huis om iedereen thuis gelukkig nieuwjaar te wensen.
00.30/1.00 ben ik weer in de wijk, de gezelligste plek uitzoeken en daar lekker zuipen tot je naar huis moet kruipen. :W

Meestal zijn er 30/50 vuurtjes in de wijk, maar meestal maar 1 of 2 grote met wat man eromheen waar het lekker gezellig is.
Misschien gaat een kameraad ze boksen weer voor ze deur zetten (zoals de afgelopen 2 jaar), en houden we het dit jaar misschien iets rustiger.
Namelijk al 3 jaar achter mekaar is het een pleuris zooi met of andere mensen of de ME. :#

Kortom: Zuipen tot je der bij neer valt, en dan zien thuis te komen.
 
Jezus wat heb jij toch een taaie reacties steeds zeg.

Iemand reply'd "omg." omdat jij je halve kamper planning post, en je gaat metten vol in de verdediging.
 
als dat toch is wat hij gaat doen mag hij dat hier posten hoor..

maaar in mijn geval is dat... smorgens een keer wakker worden.. naar maat van mij zuipen tot 0.30 1 januari.. en dan uit :p en na het uitgaan zie ik wel waar ik terrecht kom :p
 
Dus volgens jou zitten kampers in hun tuin op hun bankie te zuipen?

Jij weet heel duidelijk niet waar je het over hebt.
Ten eerste heeft een woonwagenbewoner geen tuin, laat staan een eigen bank.
Ten tweede gaat 9 van de 10 kampers naar een oud Hollands feestje meestal.

Ik kom zelf van het kamp, dus ik kan het weten.
Ik ben toevallig die ene die gewoon lekker naar buiten gaat.
 
Jah als je het zo zegt wel.
Maar ik ga in de middag lekker al me vuurwerk erdoorheen jagen, op een paar dingetjes na.
En dan gewoon gezellig zuipen en doen.
Even alle kerstbomen ophalen, wat uiteraard dit jaar ook weer moet gebeuren.
En als het vuur bijna uit is komen de tuinhekkies tevoorschijn.

Nee ik ga liever naar buiten, bij een vuurtje, etc, etc.
Dan in een 1 of ander café of discotheek, oid rondhangen.
 
Echte kampers niet nee.
Ik bedoel meer van die sjappen wijken waar ze allemaal voor in de tuin liggen te zuipen ;)

Wij doen het midden op een T splitsing met ze alle elk jaar, en toevallig komt iemand ze voordeur daar wel uit.
Dus ik denk dat ik dan ook in so sjappe wijk zit zoals jij het zegt :#:#
Vind ik alleen maar gezellig.
 
Back
Top