This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Otoos

lelijk

idd superlelijk zoiets

koop gewoon een alfa 166 v6 of iets dergelijks als je een beetje bikkel wilt doen. Dat trekt tenmiste een beetje goed zonder dat je frame kromtrekt en je hebt tenmiste goede wegligging..

al dat auto verbouwen is ooit een idee geweest van een of andere boer die geen geld voor een mooie wagen had maar nog wel wat oud ijzer in de garage waarvan ie zijn wagen mooier probeerde te maken

dit wordt de mijne, loopt nog niet perfect dus nog even sleutelen en dan rijden!! het is een 1300tje dus echt vlammen zal het wel niet!!

mzzzl kneiter

Originally posted by kneiter007
dit wordt de mijne, loopt nog niet perfect dus nog even sleutelen en dan rijden!! het is een 1300tje dus echt vlammen zal het wel niet!!

mzzzl kneiter
jaja.... vergeet dan niet de foto!!! |(

als het goed is wordt dit de mijne.... mooi opknappen en scheuren maar8) is een 2 liter en hij heeft redelijk wat power>> 150 pk

zijn idd tsw velgen arne ,interieur is nog helmala orgineel ,en niet leder,voorste stoelen zitten zeer comfortabel.
prijs tja voor het geld waar je ook een nette golf gti voor koopt ,maar ik wilde dus eens iets anders

Re: begrenser

Originally posted by SRally

Eh dan haal je die er toch uit???

Maar die begrensers zijn natuurlijjk zo te verwijderen.

Als je van een BMW M5 de begrenser eruithaald gaat ie 296 km/h.

waar zit ie dan?
(bij 740)

is gewoon elektronische begrenzer die hem op 250 zou moeten afkappen, maar gaat meestal door to 265 ofzow, dan begrensd ie pas, en 265 lijkt mij toch hard zat..............

Gewoon simpel...

Een T5 R !!!! :W

Paps heeft nu een Volgende Onderdelen Liggen Verder Op V70 XC (Cross Crountry dus met AWD en 193 pk)

Mams heeft een V40 en schrikt als hij meer dan 3000 rpm maakt :| . Mateloos irritant is dat, 40 rijden in zijn 3 |(

heehehe mijn ma ook, wij hebben een Crysler Voyager en ze schakelt gewoon al bij 2500rpm naar z´n 2 en muhn pa is een beetje het andere uiterste die blaast als een gek toen we terug gingen naar nederland 170 over de peage.....dan gaat die auto behoorlijk trillen

Re: Gewoon simpel...

40 in ze 3? mijn ma rijdt 45 in ze 5 ! :|

Re: Re: Re: begrenser

Originally posted by Ruud

varioring natuurlijk |(

motormanagment natuurlijk!

ja deuh

heb gehoord dat je een speciale chip ofzo moet (laten) zetten

nou ja
zal er maar afblijven