Otoos

Originally posted by razma
Ik heb dus ergens een VW Busje Type IIa voor de garage staan (vrij uitzonderlijk met knipperlichten onderaan)... toekomst: droppen en porsche velgen eronder, misschien andere motor...

En natuurlijk ICE, sparco sportstoelen, volledig leer, nieuw dashboard en top choppen 8)

Re: lowriderz

Originally posted by X8R-LeNnY
lowriders heersen

idd... MITS ze zo'n vet ehmz verensysteem aan boord hebben..

mja.. dit is de auto van me pa 8P

shit...... fout gegaanb :(

Last edited:
OMG dees is VET! Mica roelt.

b04.jpg

tjsa.. ieder z'n eigen smaak he.. volgens ben ik de enige hier die een crx mooi vind.. }) Waarschijnlijk heb ik over een half jaartje m'n rijbewijs en koop ik meteen een crx... o.k. standaard vind ik hem ook niet alles, maar spoilertje er op en nog wat dingen aanpassen en ik ben tevreden..

greetz Marcel

Daytons, American Wire Wheels etc.

Ik vind van die spaakvelgen supermooi. Maar dan niet van die jaren 50 gevallen, maar die Dayton 100 spaaks gevallen. Niet dat gold-plated ofzo, maar gewoon glimmmmm.

Beetje dit idee, maar dan op oto :)

apr-rally50-96-bikepics-06459.jpg

Beemer! and more

Vet!

2001_bmw_ac_schnitzer_m3-1.jpg

1999_mercedes-benz_vision_slr-3.jpg

Ook hebben die amerikanen wel VEEL meer keuze uitvelgen die je hier nooit zal zien.

Hier zomaar wat leuke velgen. (Alba, Arelli, Neeper, Lezaro, Niche, Giovanna en nog meer)

luxor3.JPG

lezaro_triton_suv.jpg

niche15.JPG

niche8.JPG

neeper1.JPG

ne1.JPG

neghini.JPG

netrex.JPG

Die Beemer gaat nog wel, maar de rest. Vooral die velgen man, echt iets voor Puff Daddy styling gasten.

OZ Superturismo Corsa is de velg der velgen....

Back