Otoos

Originally posted by Ruud
valk1.jpg

gevonden @ valkenswaard bij scootersjees dit jaar :) dit vind ik nou een mooie oto

Jah, die herken ik ook:)...

Greetz.

Re: Re: Gewoon simpel...

Originally posted by Ruud

40 in ze 3? mijn ma rijdt 45 in ze 5 ! :|

Jah, echt mega-irritant... Mijn moeder geeft zo weinig gas dat die auto bijna afslaat... Begint ook te zeuren als je 130 rijdt, of als je maar liefst 50 km/u rijdt in de bebouwde kom, volgens haar kunnen er altijd kindertjes oversteken|( ...

Greetz.

Ik heb dus ergens een VW Busje Type IIa voor de garage staan (vrij uitzonderlijk met knipperlichten onderaan)... toekomst: droppen en porsche velgen eronder, misschien andere motor...

Re: Re: Re: Gewoon simpel...

Originally posted by Bart Nrg Mc2

Jah, echt mega-irritant... Mijn moeder geeft zo weinig gas dat die auto bijna afslaat... Begint ook te zeuren als je 130 rijdt, of als je maar liefst 50 km/u rijdt in de bebouwde kom, volgens haar kunnen er altijd kindertjes oversteken|( ...

Greetz.

:| jep daarom WEIGER ik ook in een oto te stappen als me ma rijdt ik zit me dan echt groen en geel te ergeren :r

over snelheid zit ze gelukkig niet zo te miepen :)

maargoed moeders zijn er om te miepen :)

en me Kever 1302 die ik voor 600 piek heb gekocht...
momenteel al heel wat meer gesloopt, maar project ligt een beetje stil wegens tijdsgebrek :(
doel is om streetracer te bouwen: rolkooi, kuipzetels, met ICE,...

Originally posted by Bart Nrg Mc2

Hadden ze bij Peugeot die bumpers niet wat kleiner kunnen maken? Verder wel een gave bak...

Greetz.

Uhm, dat is juist vet! Dat moesten ze overigens doen, zulke grote bumpers, om mee te mogen doen aan het WRC. Daar moet de auto een minimale lengte voor hebben (4 meter geloof ik) en er is toen een gelimiteerde serie 206 GT's gemaakt, voorzien van de GTi motor, maar met dikke bumpers, en nog wat andere dingen (airco, witte wijzerplaten, full-leather geloof ik)

Originally posted by razma
Ik heb dus ergens een VW Busje Type IIa voor de garage staan (vrij uitzonderlijk met knipperlichten onderaan)... toekomst: droppen en porsche velgen eronder, misschien andere motor...

Phat busje :)

Back