Otoos

Re: begrenser

Originally posted by SRally

Eh dan haal je die er toch uit???

In duitsland is er een gentlemens agreement tussen BMW?Mercedes/Audi (en VW?) dan ze hun auto's begrensen op 250 op geen wetloop te krijgen van wie het snelste is.

Maar die begrensers zijn natuurlijjk zo te verwijderen.

Als je van een BMW M5 de begrenser eruithaald gaat ie 296 km/h.

Of je koopt meteen een Alpina of Brabus uitvoering. Heb je geen begrenser gezeik :)

Als je bij de BMW M5 de begrenzer eruithaalt kan hij wel 296 km/h alleen dan blaas je wel de motor op doordat hij dan veel te veel toeren maakt, oplossing is andere versnellingsbak.

hmm bart volgrns mij zit je fout ,volgens de boekje sheeft ie toch echt 160 pk,jij kijkt naar de gti uitvoering dit is dus gti met 16v ipv 8v,en arne ik geloof dat het een t16 blok is jah,voor derest een zeer snelle bak 120 in zijn 2 :) errug handig meeste gtitjes gaan tot 90 bij deze een pic van de 309

Originally posted by #CARMA#
hmm bart volgrns mij zit je fout ,volgens de boekje sheeft ie toch echt 160 pk,jij kijkt naar de gti uitvoering dit is dus gti met 16v ipv 8v

Toch niet, de "gewone" 1.9 heeft 88 kW (=119,68 pk), de 16-klepper heeft 108 kW... Niet dat het boeit:)

Nice car, trouwens...

Ik kan vanavond een nieuwe auto aan mijn lijstje toevoegen: Volkswagen Bora TDi:)...

Greetz.

Re: Re: begrenser

Originally posted by SpeedfightFreak

Brabus en Alpina zijn phat :) vooral de volgende zijn koel: (ff in folder gekeken:))

- Alpina B12 6.0 (bmw 750i 8)maar dan 6liter)
- Brabus S 5.7 Kompressor (een merc S van 1800 kilo die in 4.9s naar 100 vlamt en met een top van >310 km/h:~ )
- Brabus M V12 (gebased op merc m-klasse, snelste terreinwagen ter wereld, begrenst op 260 ivm de banden:|)

ben ik nou de enige die Alpina en Brabus lelijke bakken vind?

van Alpina zie ik al1 maar oto's rijden met ugly striping en brabus zijn meestal ontiegelijk lelijk (mijn mening)

Ok brabus heeft ook mooie accesoires maar die zie je meestal niet. Je ziet meestal de meest debiele velgen en spoilersets :|

dan vind ik AMG of BMW motorsport veel mooier (de standaard versies dus. M3 of C36AMG ofzo)

Re: Re: Re: begrenser

Originally posted by Ruud

van Alpina zie ik al1 maar oto's rijden met ugly striping en brabus zijn meestal ontiegelijk lelijk (mijn mening)

Ok brabus heeft ook mooie accesoires maar die zie je meestal niet. Je ziet meestal de meest debiele velgen en spoilersets :|

dan vind ik AMG of BMW motorsport veel mooier (de standaard versies dus. M3 of C36AMG ofzo)
tjah... er zijn lelijke alpina's en brabussen: de 'oudere' modellen bijv, die soms zo'n dikke taartschep ofzo achterop hebben... die vind ik ook niet zo mooi...
de nieuwe modellen zijn mooier vind ik. die hebben alleen grotere velgen en wat bescheiden skirts en een verlaagd onderstel, verder zijn ze motorisch getuned...

bijgevoegd een Brabus C215 (merc CL), deze is toch wel mooi? wat bescheiden skirts/spoilers en grotere velgen, net zoals de Mercedes CL55 AMG...

Re: Re: Re: Re: begrenser

Originally posted by SpeedfightFreak

tjah... er zijn lelijke alpina's en brabussen: de 'oudere' modellen bijv, die soms zo'n dikke taartschep ofzo achterop hebben... die vind ik ook niet zo mooi...
de nieuwe modellen zijn mooier vind ik. die hebben alleen grotere velgen en wat bescheiden skirts en een verlaagd onderstel, verder zijn ze motorisch getuned...

bijgevoegd een Brabus C215 (merc CL), deze is toch wel mooi? wat bescheiden skirts/spoilers en grotere velgen, net zoals de Mercedes CL55 AMG...

al1 de velgen zijn niet mooi :)

maar die is idd een heel stuk stijlvoller al1 valt mijn keuze toch op een CL55 AMG F1 edition :~ kweet nog wel een mooie CL55 AMG te staan... kost maar +- ƒ 150.000 (€ 68067,032413520835318621778727691)

Airbags zijn al getest :P

Racing Dynamics schopt kont:

Racing Dynamics

pich001.jpg

pich002.jpg

Originally posted by Sloper
ehm het is 1.6 gti 16v en 16v staat voor 16 valves oftewel kleppen dus 4 per cilinder (inlaat en uitlaat kleppen) en die heb een pktje of 100

goh 16v is geen 24 kleppen per cilinder mafkaas... ik ben nog NET niet helemaal achterlijk verklaard

Re: Re: Re: begrenser

Originally posted by Ruud

AC Schnitzer heerscht!

Originally posted by Bart Nrg Mc2

Toch niet, de "gewone" 1.9 heeft 88 kW (=119,68 pk), de 16-klepper heeft 108 kW... Niet dat het boeit:)

Nice car, trouwens...

Ik kan vanavond een nieuwe auto aan mijn lijstje toevoegen: Volkswagen Bora TDi:)...

Greetz.

In navolging van jouw lijstje Bart; hier heb ik in gereden voor mijn werk:

Pug206 1.9d XT (2 exemplaren)

En deze als tijdelijke wagens:

Pug106 1.1 :(
Ford Fiesta 1.3 16V (kicke bak)
Fiat Brava 1.2 16V
Ford Mondeo station 1.8 TD
Peugeot 306 Break 1.6 8v
Volkswagen Lupo 1.4 16v (75 pk uitvoering)
Volkswagen Polo 1.4 16v (60 pk uitvoering)

Originally posted by #CARMA#
hmm bart volgrns mij zit je fout ,volgens de boekje sheeft ie toch echt 160 pk,jij kijkt naar de gti uitvoering dit is dus gti met 16v ipv 8v,en arne ik geloof dat het een t16 blok is jah,voor derest een zeer snelle bak 120 in zijn 2 :) errug handig meeste gtitjes gaan tot 90 bij deze een pic van de 309

Echt een HELE brute bak, je hebt smaak :) Zijn dat TSW velgen? En is het interieur halfleder of gewoon helemaal leer? En mag ik vragen wat die wagen je gekost heeft?

Klaaswaal TerroR

In Klaaswaal is er een autotrek team met een Mini, Oellie Woellie....1500 pk :)

pl18.jpg

Da's echt SICK:)

Ook leuk:

De enige echt vette CRX:

pl30.jpg

Kever kan best hard:

pl13.jpg

Als je dit een keer wilt zien, dan moet je volgend jaar op de Klaaswaal Scooter Meeting zijn :) De Trekwedstrijden zijn op hetzelfde industrieterrein als de meeting.

Back