Originele aerox iets opvoeren met andere uitlaat

Bleach

Well-Known Member
ik heb net een nieuwe aerox gekrege van de winkel maar ik wil hem beter laten optrekken en ongeveer 55-60 laten gaan en wil dit enkel doen met een andere uitlaat, maar wil hem zo origineel mogelijk houdn zo dat die nog wat opbrengt als ik hem weer verkoop als ik auto koop kan iemand mij zeggen welke uitlaat ik er dan moet onderzetten?
 
Advertisement - register to remove this

als je bvb een yasuni r opzet die zijn best gewilt dust verkoop gezien zouw hij stijgen/ gelijk blijven als je het mij vraag maar de top als je de begrenzer der in zit zouw rond de 50-60 liggen denk ik ja ik heb de begrenzer der uit toen reed hij 70 maar als je er een niewe uilaat opzet moet je hem wel weer afstellen (lichtere rolletjes enz ) kan niet beloven dat hij bij de 50-60 blijf maar je zal geen 80 gaan als je de begrenzer der in laat.

  • Gebruik eens wat enters en leestekens, dit is onleesbaar!
 
Last edited by a moderator:
Sito+ of IXIL uitlaatje kopen, die ontgrenzen en eronder hangen, hoef je meestal niets af te stellen, wellicht 2 maatjes grotere sproeier erin. Dan zal je beter optrekken en je top gaat iets omhoog.

Het kan zijn dat je dan op top overtoeren hebt, dat wil zeggen dat wanneer je bijna aan je topsnelheid zit, je je gas wat moet minderen, je snelheid blijft dan wel maximaal maar je belast je blok niet onnodig
 
als je bvb een yasuni r opzet die zijn best gewilt dust verkoop gezien zouw hij stijgen/ gelijk blijven als je het mij vraag maar de top als je de begrenzer der in zit zouw rond de 50-60 liggen denk ik ja ik heb de begrenzer der uit toen reed hij 70 maar als je er een niewe uilaat opzet moet je hem wel weer afstellen (lichtere rolletjes enz ) kan niet beloven dat hij bij de 50-60 blijf maar je zal geen 80 gaan als je de begrenzer der in laat.

  • Gebruik eens wat enters en leestekens, dit is onleesbaar!


En als je je eigen zin nu eens even terug leest, doe jij het dan veel beter?
 
Ohh, ik twijfelde al toen ik die post plaatste:d


Misschien doe ik niet genoeg ''leestekens'' voor je massacre.
Maar ik geef teminsten informatie over zijn topic. Vind het daarom ook erg raar dat je hierop reageert, mij verbeterd, en tenslotten nog geneens informatie geeft. Dan doe je zelf toch ook echt iets verkeerd. Het topic was niet leer mij hoe ik leestekens gebruik, dust ik zouw zeggen ga iets nuttigs doen..


Leestekens genoeg?
 
denk dat je beter de standaard uitlaat er onder kan laten, zonder begrenzers.
Met een andere uitlaat zal hij altijd in waarde zakken.

  • Genoeg gehuil over spelling!
 
Last edited by a moderator:
goed, als ik jou was zou ik de ori uitlaat ontgrensen (prop eruit kan er later altijd weer in gelast oid worden.

mocht je een terugloop er beter uitzien/horen kan je die ook nemen maar zou ik de originele uitlaat bewaren en even in de olie zetten en zorgen dat hij niet roest.
kan je er later altijd weer onder zetten.

*edit
mocht hij nog eens komen na 17 dagen niet online zijn geweest en 1x voor aanmelden... =]
 
Last edited by a moderator:
Back
Top