Afstellen Originele Aerox

Nitroxxx

Leert als maar bij...
Ik heb een originele aerox zonder varioring. Dit zou ik graag zo houden tot als ik mijn praktisch examen heb afgelegd. Ik vraag me af of het veel verschil zou uitmaken kwa prestaties moest ik andere gewichtjes en trekveren steken aangezien ik rijd met een originele begrensde uitlaat.


En kan iemand mij vertellen welke trekveersterkte en gewicht van rollen ik ongeveer moet gebruiken. Aangezien ik er toch maar een maand met deze uitlaat ga rondrijden lijkt het me niet echt nodig om alles precies af te stellen.
 
Advertisement - register to remove this

Hij is al goed afgesteld. Je kan er alleen maar op achteruit gaan als je er aan gaat zitten klungelen.

Als je harder wilt optreken en een hogere top wilt hebben moet je de prop uit je uitlaat halen. Voor zover ik weet moet je dan het zaakje wel opnieuw afstellen. Volgens mij ligt de powerband van een uitlaat hoger wanneer je de begrenzing eruit haalt...
 
erm.. Jah dan alleen Trekveren + rollertjes veranderen ( zijn ook onderdelen hmmm... ) anders sla je het loop buisje van je uitlaat dicht * het ook genoemde piemeltje *. Geeft meer druk door je uitlaat.
 
varioring

ik heb de varioring er uit gehaald maar de aerox rossi 2006 gp rijd nu brak trekt niet zo goed meer en zit lager in de toeren normaal rond de 8 a 9 op de toerenteller nu 7 a 8 en met tweeman er op rijd ie 50 verder is alles origineel ik heb ook al andere rollen er in gehad 4.5 en sproeier 72
 
Back
Top