Probleem afstellen sproeier 100cc 4t

bky

Member
Hallo, ik heb een piaggio zip 100cc 4t en ik ben de laatste paar dagen aan het proberen om de sproeier af te stellen. Dit deed ik omdat ik op een dag opeens vermogens verlies had bij het optrekken. Hierbij heb ik de bougie en rollen veranderd (die waren aan vervanging toe). Het optrekken was al een stuk beter (onder 40km/u met 1/4 gashendel omgedraaid), maar wanneer ik volgas wil gaan kakte hij in. Hierdoor dacht ik dat het de sproeiers waren en dat hij teveel benzine kreeg, dus heb ik naar de bougie gekeken. De oude bougie was licht bruin bij sproeier 102, de nieuwe bougie was zwart bij sproeier 102 en wit bij sproeier 100. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb grotere sproeiers besteld, 104, 105 en 106. Omdat misschien de sproeier 102 een beetje is verouderd, en het gaatje ook denk ik wat groter is geworden. Als ik ernaar kijk lijkt het gaatje opzich wel goed maar er zit al wat "schade” op door platkop schroefdraaiers. Stel dat dit het probleem niet oplost, wat kan het probleem zijn?
Post automatically merged:

Dit zijn de foto’s van de bougies
 

Attachments

  • IMG_4811.jpg
    IMG_4811.jpg
    85.6 KB · Views: 4
  • IMG_4867.jpg
    IMG_4867.jpg
    82.9 KB · Views: 4
  • IMG_4869.jpg
    IMG_4869.jpg
    79.1 KB · Views: 4
Advertisement - register to remove this

Back
Top