Opzoek naar een scooter

Macta

Well-Known Member
Hoi,

ik ben hier nieuw, met deze een gegroet aan iedereen ;)

Ik ben opzoek naar een scooter waar ik gezellig met mijn vrouwke achterop kan rondbollen.
Ik ben een totale noob op scooter gebied (ik ben van den tijd van de Camino) en weet niet waar te beginnen zoeken.
We zijn alle twee niet van de lichtste en het zou toch plezant zijn dat het scooter(ke) nog vooruit gaat met ons erop. *D
Uiteraard 50km/h (45 |( )
 
Advertisement - register to remove this

Eens met Arne. Ga wat proefritjes maken, als je nieuw koopt boeit het merk niet zoveel, als je een goedkoop merk koopt koop je er een jaartje extra garantie bij ofzo. Als je 2e hands koopt, dan sowieso een A-merk. Wat groot genoeg is en fijn rijdt enz is zelf uitvinden
 
Heb ik gedaan ;)
Getest: Peugeot vivacity, Kymco Agility, Aprilia Mojito spijtig geen Yamaha Neo in de buurt kunnen vinden om te testen
Resultaat: Peugeot is een mooie leuke scooter, echter kleiner dan ik dacht, niet voor ons 2tjes, de kymco is minder mooi dan de vivacity, maar heeft wel meer plaats, de winnaar is de aprilia mojito geworden, mooie retro en plaats voor 2, het is van de drie wel de traagste in optrekken, maar de looks maakte dat goed, hij had ook slechts 1200km op de teller (de kymco en peugeot hadden rond de 5000 )
 
Zo erg is het niet hoor Arne ;), het is niet storend traag, alleen trager dan de rest.

Zolang het niet nodig is hou ik het liever allemaal zo, wat ik wel geleerd heb met al deze opzoekingen is dat de meeste problemen beginnen als je veranderingen doet. (en zeker als je niet weet wat je doet :eek: )

Bedankt voor alle tips :winner:
 
Ik heb nog een mooie jog rr tekoop.
uit 2008.
is watergekoeld
dr70
sito +
17,5mm
9.xxx km

loopt netjes en zeer hard(voor een dr70). Op gps 105km/h.

Is met euro begrenzer, dus geen gezeur met rollerbank.

Stuur maar een pm als je meer info wilt.
 
Last edited by a moderator:
Back
Top