Opzoek naar een scooter

Macta

Well-Known Member
Hoi,

ik ben hier nieuw, met deze een gegroet aan iedereen ;)

Ik ben opzoek naar een scooter waar ik gezellig met mijn vrouwke achterop kan rondbollen.
Ik ben een totale noob op scooter gebied (ik ben van den tijd van de Camino) en weet niet waar te beginnen zoeken.
We zijn alle twee niet van de lichtste en het zou toch plezant zijn dat het scooter(ke) nog vooruit gaat met ons erop. *D
Uiteraard 50km/h (45 |( )
 
Advertisement - register to remove this

Dank je, dat is goed om weten.

Ik heb 2 Neos in het oog, de ene is van 2001 goed onderhouden weinig km
de andere nieuw (model 2008 ) uit de winkel maar wel duurder (350) en zonder de opties die de andere ook meegeeft (koffer, slot, helm)
 
in nl wel, maar hier zijn het scooters die niemand wild. niet omdat het slechte scooters zijn. niemand kent dat merk gewoon.

als je zoon scooter koopt zou ik er niet veel voor geven. omdat je er later bijna niks meer voor krijgt.
 
Haal een vivacity :D Ik ben zelf +- 1.90 en ik kan zeer comfortabel op mijn viva rijden, zelfs met iemand achterop. Verder vind ik ze zelf zeer betrouwbaar, als je hem standaard laat gaan ze bijna nooit kapot. Althans had ik dan.
 
Neem gewoon een nieuwe scooter en zit er nooit aan. Laat hem lekker standaard dan blijven ze meestal (als het een redelijk goed merk is als een peugeot bijvoorbeeld) wel tot de 30 duizend kilometer goed, dus zonder problemen. Wel gewoon iedere paar duizend kilometer een onderhoudsbeurtje natuurlijk.
 
Als je een nieuwe scooter neemt zal ik je adviseren voor de merken:Yamaha,Vespa,Piaggio,sym dit zijn de beste scooters op het moment.
Als je gaat voor een 2h scooter zal ik deze bij een bedrijf kopen of laten controleren zodat je geen kat in de zak koopt,z'n controle zou je ongeveer tussen de 35 - 50 euro kosten.
Merken met een injectie systeem en Chinese import nooit kopen!
 
Back
Top