Opvoeren Peugeot Fox vraagjes..

bbouws

Well-Known Member
Hoi, ik heb een Peugeot Fox brommer, 2ehands gekocht (7000km op teller) en nu wil ik hem wat sneller laten rijden (ongeveer 70/80 km/u)

Nu ga ik zeer binnenkort een nieuwe uitlaat kopen want andere die erop staat is naar de klote..

Wat is een goede uitlaat voor rond de 100 euro? (max 130)

En als ik andere vario-rollertjes erin wil om lekker snel op te trekken, hoeveel gram moet ik dan hebben?

Groeten en bedankt,

Benny.
 
Advertisement - register to remove this

Welke rollertjes raden jullie me dan aan? Er is hier vast wel iemand met een Wallaroo of een Fox en een Gianelli Pro 5 :p

Ik neem dan een Malossi Vario met een gele drukveer.. en er word mij 4.5 gram rollertjes geadviseerd.. En dan nog een Gianelli Pro 5, denken jullie dat dat lekker wil rijden en optrekken ? :)
 
Zijn al veel topics over geweest. Maar na mijn mening is de leo hm en de metrakit uitlaat het beste. Met de Pro 5 heb ik geen ervaring. En andere vario is wel aan te raden bij fox. In iedergeval ander graden plaatje.
 
1062707490kim1.jpg


Gianeli pro 5 zuigt een leo zuigt nog harder,deze uitlaat is de beste in prijs kwaliteit kost 114 euro hier@daeler is een gianeli,wij noemen ze de ''lange gianeli'' ik met zo'n uitlaat en polini vario van rox deed orginele teller uit maar meot wel zeggen dat die teller wel eens kunnen flippen.Maar eh hij ging toch wel 85ong.

Voor de rest beter andere vario alvast en die orginele cc laten zitte zolang het kan;) die gaan gvd leip hard:? (voor ori):|
 
Originally posted by eve
Hehe als jij dat denk jij jouw zin...

En hij heeft gelijk. De lange uitlaat is echt minder goed voor je 50 cc @ FOX. We hebben het hier niet over je wallaroo, die heeft hele andere cilinder. De gia pro 5 is zonder twijfel beter als de gia die jij hebt, en cker een van de beste voor je fox. Ik heb zelf een ninja gehad (keb gehoord dat deze niet veel verschilt met de lange gianelli), en deze haalt het lang niet bij mn koppel met de gianelli pro 5.

En nog iets, met die uitlaat die jij hebt, moet je extreem langzaam over drempels ed, je hebt anders zo een deuk te pakken.
 
Ik heb jou uitlaat gezien @scooterbase is dikke kutuitlaat idd.
en verre van de zelfde is mee zo als de gianeli black gun (is ook een lange gianelie uitlaat)

En ik heb em op fox gehad wallaroo is niet van mij.Die pro 5doet et allen goed op een polini 70cc giet op de rest suckt hij.





En pro 5 is echt niet goed
 
Originally posted by eve

En ik heb em op fox gehad wallaroo is niet van mij.Die pro 5doet et allen goed op een polini 70cc giet op de rest suckt hij.

En pro 5 is echt niet goed

No offence hoor, maar ga maar eens beetje rondvragen @ fox-forum ed. Je zal zien dat verreweg de meeste de gia sp5 de beste uitlaat vinden voor de wat mindere setups, op 50 cc dus. Juist op 70 zijn die langere uitlaten beter. En bij mij gaat die gia anders eerrruuuggg goed hoor;)

edit:// en op jou scooterbase staat anders een bidalot. Dit is cker zelfde als ninja.
 
Back
Top