Opvoeren Peugeot Fox

ChielV

Well-Known Member
Hallo,



Ik ben van plan binnenkort een standaard Peugeot Fox te gaan kopen, en deze dan iets op te gaan voeren. Hierover heb ik een aantal vragen:


1). Hoe snel loopt een Peugeot Fox standaard en begrenst?
2). Hoe snel loopt een Peugeot Fox standaard, maar ontgrensd?
3). Als ik ongeveer 70-75 km/h wil halen, is een ontgrensde Fox genoeg met een andere uitlaat ? (Bijvoorbeeld Gianelli Pro 5 ofzo)
4). Wat zijn goede en snelle uitlaten voor een Fox?



Alvast bedankt,

Chiel :) :)
 
Advertisement - register to remove this

Dus als ik zo'n snelle Malossi Vario neem (race vario) en een Gianelli Pro 5 uitlaat, moet ik wel redelijk snel kunnen trekken en een behoorlijke snelheid kunnen behalen? Ook met een originele 50 cc cilinder?
 
1. standaard loopt een fox 45 en snor 25
2. ontgrenst haal je max 60 denk ik
3. als je malossi vario neemt en gia sp5 en dan nog powerfiltertje of luchtfilter ontgrenzen dan wil die wel aardig hoor. trekt leuk op en snelheid zo rond 70 80 denk ik. ik heb zelf gia sp5 powerfilter en polini speedcontrol en hij loopt bijna de teller uit, hij gaat ruim 90 op teller maar ik denk 75 echte
4. gianelli sp5, yasuni R, doppler ER1, technigas next ce
 
Dus als ik zo'n snelle Malossi Vario neem (race vario) en een Gianelli Pro 5 uitlaat, moet ik wel redelijk snel kunnen trekken en een behoorlijke snelheid kunnen behalen? Ook met een originele 50 cc cilinder?

ya men mat rijd ook met een wallaroo(zelfde blok al fox)hij heeft een 17,5 mm carb steken en een gianelli uitlaat en steek andere gewichtjes voor sneller te gaan desnoods een vario plus die zijn een aanraader als je u wallaroo volledig wil tunen kun je een scooter vario steken van pollini etc...
 
Last edited:
Back
Top