peugeot Fox opvoeren

Status
Not open for further replies.

Big B NRG

Well, this is awkward
Ik post die namens Kobus omdat hij geen nieuwe thread kon aanmaken :?

Maar iig zijn vraag:

"Ik zit erover te denken om van een peugeot fox een flink project te maken, maar nu vraag ik me af hoever kan je gaan met die dingen?"



Dus wie heeft er voor deze jongen antwoorden :)
 
Advertisement - register to remove this

koop een gianelli pijp met een vision/rapido vario graden plaatje erachter rond de 4 grams rollen en lkkr optrekken doet ie dan zkr
kijk wel goed of je starterkrans aansluit op je krukkas LET OP??

en er zijn ook waterkitjes voor te krijgen mzzls
 
je hebt er watergekoelde cilinder voor van polini, 70cc en 50cc. 21mm carb is het grootst wat er tussen past want spruitstuk zit kut met ophanging van het blok. wat uitlaten betreft passen de pijpen van mina hz. eronder als ze maar een losse flens hebben.
vario is multivar het beste wat je kunt krijgen. de oude deltaclutch (dus die zonder verstevegingsring) past. Ook een malossi vl9 membraan. dat was het ongeveer.
 
Nog een vraag van Kobus:

"wat voor ontstekingen en vertandingen zijn er te krijgen en is het mogelijk om andere onderdelen te gebruiken van andere blokken (mina HZ/ Pia)"

Hij dankt jullie :) :p
 
voor zover ik weet is er wel een MVT binnenrotor... LC cilinders van een peug 103 zouden allemaal moeten passen, en idd passen mina horizontaal uitlaten met losse flens zonder aanpassingen er ook op, nou ja, wel de ophanging oplossen dan. Kwa krukassen is er alleen weinig te vinden, ik geloof dat de volronde topracing wel de beste is wat er te krijgen is...

Owja en aangezien je op die snelheid ook nog moet kunnen remmen :p, misschien een idee om een voorwiel met schijfrem van bijvoorbeeld een peug. looxor (mja wel lelijke wielen) ofzo over te zetten en een remklauwhouder zien te regelen, en ik denk dat dat laatste wel het moeilijkste gaat worden...
 
binnerotor en bidalot uitlaat www.motorkit.com
en omega bij j-p-s dat zijn de snelle uitlaten voor een fox of wallaroo je kunt er natuurlijk ook 1 omlasten een c20 of c16 heb je wel wat speciaals.
Als het goed is kun je er ook bidalot race cinlinders onderzetten LC of van polini die zijn geloof ik gemaakt voor peugot 103
en er zijn ook race vertandingen van geloof ik dopler en mallosie waardoor die ook weer sneller gaat + de rest van het pretspul
s6
 
ik heb en fox, hij loopt nu ong 40 45 ik wil hem 45 laten lopen! vario ring is eruit en de prop is eruit! enig idee wat ik nog meer kan doen zonder en nieuwe uitlaat eronder of wat!??
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top