opleiding brommfiets monteur

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

gwoon motorvoertuigtechniek studeren
dan kun je zowel bromfietsmonteur als motor of automonteur worden

alleen op bromfiets richten lijkt mij niet slim

daarnaast nog een opleidingkje bedrijfskunde
en je kunt je eigen brommershop openen
 
Zadkine heeft een bromfietsopleiding... mbo niveau 2...

Ik zal et alleen niet doen. De overheid gaat het namelijk zo ver drijven dat bijna niemand meer een scooter gaat kopen (denk ik dan).
 
ik weet niet wat voor vooropleiding je hebt gedaan maar het lijkt mij slimmer om je te richten op een opleiding waar je meerdere type motoren kunt leren .

als je alleen richt op brommer kun je alleen brommer doen

richt je je op een algemeen motorvoertuig opleiding dan kun je alles.
 
ik heb het ook gedaan bij Inovam maar in Groningen, opleidingen voor bromfietsmonteur zijn ronduit waardeloos :|

er komt weinig in voor wat je in de praktijk ook tegenkomt iig.. mja , gaat om dat stomme papiertje waarna je kunt zeggen dat je bromfietsmonteur bent :rolleyes:

goeie monteur ben je pas als je een paar jaar meegaat en ook echt geinteresseerd bent..
 
persoonlijk vind ik het gewoon erg dat het in nederland zo moet , aangezien echte vakmensen niet van een school komen , je leert pas sleutelen in de praktijk en daar leer je ook dingen doen waar ze op school nog niet eens van gehoord hebben , een leraar van mij kreeg nog niet eens een puch maxi goed 8P , en dat moet mij vertellen hoe iets moet ...
 
melf #50 said:
persoonlijk vind ik het gewoon erg dat het in nederland zo moet , aangezien echte vakmensen niet van een school komen , je leert pas sleutelen in de praktijk en daar leer je ook dingen doen waar ze op school nog niet eens van gehoord hebben , een leraar van mij kreeg nog niet eens een puch maxi goed 8P , en dat moet mij vertellen hoe iets moet ...


ik vind ook dat je gelijk heb het is ook zo en ik kan het ook maar gaat om he papiertje dus ja daarom maar bedank!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top