Goeie scooterzaak of monteur gezocht

david35

Well-Known Member
Hee guyz ik heb een Yamaha Neo's waar wat aan mankeert.
Hij moet door iemand worden nagekeken die er verstand van heeft, zelf krijg ik het niet voor elkaar.
De monteur van scooterzaak vd Waerdt in Doorn achtte het beneden zijn waardigheid om mij te helpen. GA DAAR DUS NOOIT NAAR TOE!!!!!!
Wie weet voor mij wel een goeie scooterzaak of monteur in de buurt van Wijk bij Duurstede of Utrecht waar ik niet eerst de stoep hoef schoon te likken voordat er iemand naar wil kijken...:)
Tnx,
David
 
Advertisement - register to remove this

wat mankeert eraan dan?
een dealer schuift volgens mij niet zomaar iemand af...:rolleyes:

en anders kijk eff in de gouden gids daar zal heust wel een dealer in staan die je kan helpen of vraag rond in je vriendenkring..;)
 
david35 said:
houdt in bij volgas en zakt af...heb al een andere carb geprobeerd,andere uitlaat maar noppes..compressie is ok, start goed.
kan het ontsteking zijn?

grtz david



niet echt, is vaak carb probleem, valse lucht, teveel benz, ect ect
check je membraanplaten na, ga na of alles wel goed dicht zit, en je moet er wel komen
 
@ KrazieHansie: het is absoluut niet de bedoeling om op deze manier te reageren met promotie voor een scooterzaak aangezien die praktisch gezien te ver weg is voor hem.

@ david35: kan je iets precieser uitleggen wat je exact gedaan hebt en wat de reacties waren? Misschien kom je met wat hulp hier er zelf gewoon wel uit !
 
Doe eens niet zo irri man KrazieHansie 8P
Wat staat er achter die *******:?
Je hebt een edit knop gekregen of je kan alles in een keer posten;)

@ TS
Denk dat je je carb moet afstellen...
 
Ok, wat ik gedaan heb is t volgende:
Scooter liep goed.
Terugloopuitlaat vervangen door originele (gepakt door de coppers..)
Toen liep ie nog steeds goed.
Paar dagen later: kut. Inhouden bij volgas.
Terugloopuitlat er weer op gezet: hetzelfde!!!!! (Toen was ie dus net zo als een week geleden toen ie wel goed liep!!)
Carb schoongemaakt: zelfde probleem!!
Andere carb: zelfde probleem
Membraamplaatjes bekeken en waren goed.
Compressie goed
HEEELLLLPPPPPPPP
 
heb je er ook al eens een nieuwe bougie in gedraait?

verder moet je even vermelden wat voor carburateur dus dell'orto of ander merk , wat voor sproeier , wat voor luchtfilter? met of zonder prop?

en verder helemaal std?
 
Tljkt me dat je sproeier te groot is. Zo verzuip je m langszaam aan waardoor hij steeds kutter en kutter gaat lopen. Probeer 1 maatje kleiner

Dit forum is bedoeld om hulp te vragen bij he toplossen van je eigen problemen, en niet om te zoeken naar mensen die het probleem voor je oplossen. Een beetje jammer dat je de hoop al had opgegeven en opzoek was naar een dealer. Er lopen hier veel mensen rond die je in de juiste richting kunnen duwen waardoor je zelf het probleem kan oplossen.

Meng je zelf olie, tank je mangsmering, of gewoon euro en mengt je scooter?
Als je een poos met een te rijk mengsel hebt geredel zou ik inderdaad ook ff n nieuw bougietje proberen, aanslag op de leectrodes voorkomt dat hij lekker vonkt
 
Back
Top