Goeie schakelbrommers

Choempie

Well-Known Member
Ik zit een beetje te kijken naar een eerste schakelbrommer, mij kijkt het het leukst om een am6 blokkie te hebben. Zat al te kijken naar een rieju, iemand hier ervaring mee?

wat zijn nog meer leuke schakelbrommers die niet te duur zijn?

En zijn er nog blokken die ook goed zijn ipv am6?

budget is rond de 500-1100
 
Advertisement - register to remove this

Een vraag:
Ben je wel serieus bezig ?
Zie al geruime tijd op dit forum, dat je heel veel vragen stelt over verschillende brommers/scooters.
Je hebt het echter nooit over over je eigen scooter.
Volgens mij ben je bezig om de boel hier een beetje te verstieren...
Ik kan het mis hebben hoor !
Als ik lees dat je een budget hebt van € 500,- tot € 1100,- dan begrijp je het begrip budget volgens mij niet helemaal.
Een budget betekent dat je een maximaal bedrag hebt dat je wilt/kunt uitgeven voor, in dit geval, een scooter...
 
Een vraag:
Ben je wel serieus bezig ?
Zie al geruime tijd op dit forum, dat je heel veel vragen stelt over verschillende brommers/scooters.
Je hebt het echter nooit over over je eigen scooter.
Volgens mij ben je bezig om de boel hier een beetje te verstieren...
Ik kan het mis hebben hoor !
Als ik lees dat je een budget hebt van € 500,- tot € 1100,- dan begrijp je het begrip budget volgens mij niet helemaal.
Een budget betekent dat je een maximaal bedrag hebt dat je wilt/kunt uitgeven voor, in dit geval, een scooter...
Ik ben gewoon sirieus bezig, stel veel vragen dat klopt, maar veel vogel ik ook gewoon zelf uit. Maar om het even over mijn scooters te hebben, ik heb op dit moment een peugeot ludix, loopt lekker 70cc autowheelie. Ook heb ik een yamaha neos, die het sinds gister eindelijk doet.

ik wist dus niet precies wat ik wou doen met de scooters. Maar had ze gewoon gekocht om een project te hebben, aangezien ik een lange tijd vakantie heb.
maar ben op dit moment aan het kijken naar schakelbrommers. Dan verkoop ik ze allebei rn leg wat geld bij, zo heb ik een dikke fatsoenlijke brommer, waar ik zelf ook nog aan kan werken af en toe
 
Mijn agm caferacer met 125cc blok bevalt me heel erg. Als ik het opnieuw kon doen zou ik eerder voor een 90cc gekozen ivm het geluid. Maar rijdt wel echt perfect.

En het is allemaal wel iets goedkoper materiaal maar die brommers zijn best degelijk. Ben 2 maanden geleden van links geschept en kan zelf nog maar net lopen terwijl er van de brommer alleen maar een deel van t subframe verbogen is (die nu al weer goed staat) en de remhendel
 
voor minder dan 1300 heb je geen fatsoenlijke schakel zeker niet nu in de zomer met hoe die nu op de markt liggen, verkoop 1 van die scooters en kijk voor iets van een derbi senda.
 
Ik ben gewoon sirieus bezig, stel veel vragen dat klopt, maar veel vogel ik ook gewoon zelf uit. Maar om het even over mijn scooters te hebben, ik heb op dit moment een peugeot ludix, loopt lekker 70cc autowheelie. Ook heb ik een yamaha neos, die het sinds gister eindelijk doet.

ik wist dus niet precies wat ik wou doen met de scooters. Maar had ze gewoon gekocht om een project te hebben, aangezien ik een lange tijd vakantie heb.
maar ben op dit moment aan het kijken naar schakelbrommers. Dan verkoop ik ze allebei rn leg wat geld bij, zo heb ik een dikke fatsoenlijke brommer, waar ik zelf ook nog aan kan werken af en toe
Oké, duidelijk.
 
Back
Top