op me bek met me neos

Chasiinny

Well-Known Member
hallo iedereen


ik ben net op me bek gegaan met me scooter :O

zoon wijf in zoon lelijke ford ka sneed me af ik ging op me smoel en ze reed gewoon door ik heb het kenteken niet gezien ofzo

toen tilde ik mijns scooter van de weg en er lag een stuk kap op de grond

nu is mijn vraag kan ik dat declareren bij de verzekering?


Groeten


ps ik maak het verder goed hihi :p
 
Advertisement - register to remove this

Heb bijna het zelde gehad vorig jaar alleen bij mijn trapte die boven op ze rem. hij keek Ff vervolgens toen ik vroeg waarom stapte hij in reed verder.
niemand natuurlijk kenteken.

ik scooter beschadigd en paar ribben zwaar gekneusd.
maar goed onthouden of je die auto tegen komt even kenteken onthouden en politie ofzo
 
wat je moet doen is ten eerste aangifte doen , en kijken of er getuigen zijn geweest.

dit moet je overigens direct doen in zo'n situatie , wat je nu nog kunt doen is een oproep (laten) doen of er getuigen van zijn of mischien dat de "dader" zelf zich wel meld.

het is vervelend maar het gebeurd.

feit is wel dat je zelf ook een beetje moet opletten en dus verdacht zijn op zulke situaties , ik zeg dus niet dat jij er nu wat aan kunt doen mischien, maar ik zie een heleboel jongens die eigenlijk alleen op zichzelf letten , maar als je ook op anderen let kun je dit vaak wel voorkomen.

als je WA verzekerd bent krijg je niks terug als de "dader" niet word gevonden , of je moet al bij een waarborgfonds oid aankloppen , All-risk krijg je natuurlijk altijd uitbetaald.
 
Bedankt voor Julie reacties ik ga geen aangifte doen denk ik ...

maar er was trouwens wel een vriend van me bij toen het gebeurde hij reed op zijn eigenscooter maar hij reed denk ik 10 meter voor mij... hij heefd het niet zien gebeuren maar toen hij achterzich keek zag hij mij niet meer reed hij terug en zag mij op de grond liggen...


Ik heb net is gekeken naar mijn scooter voorkap is kapot onderkap is kapot en me handvat is kapot ik zit er aan te denken om hem te verkopen maar denk niet dat ik er veel voor krijg... km stand is 30.000 maar heb wel een aantal dingen vervangen zoals gaskabel accu rolletjes en uitlaat
 
Back
Top