Voor wat betreft het ''plug and play'' gebeuren zijn het echt de snor en bromscooters die gemiddeld zo'n 15 km/u harder kunnen met een onbegrensde ECU. Dus van 25 t/m 40 km/u voor een snor, en van 45 t/m 60 km/u voor een bromvariant.
Deze werken dus sowieso niet op jou motorscooter!
(bij sommige is een rollengewicht aanpassing noodzakelijk, dit ter info)
Ik vind het dan ook nogal absurd dat een motorscooter (van 125 CC) begrenst wordt op de snelheid...
Dit klinkt me nou niet echt logisch in mijn oren...
Het is immers geen (Suzuki) Hayabusa met 1300 CC!!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik momenteel ook niks weet v.w.b. het beestje in de gang te zetten met meer km's op de top. Enige wat wellicht kan helpen is om de signaalconverter los te koppelen...
Maar ik betwijfel sterk of dit het Eureka moment zal zijn...
Kan ook zomaar zijn dat er inderdaad een soort van mapping/flashen van toepassing is op deze type ECU's.
De meeste hebben dan ook 3 keuzemogelijkheden v.w.b. het brandstofmengsel..
Of dit voor jou Neco ook van toepassing is weet ik niet!
Codering van scooterblok: ZN50QT-K, 25/45 km/u
Codering van motorscooterblok; ZN125T-K, 80 km/u
Aangezien de invoerder/importeur en/of dealer geen uitsluitsel kunnen geven kun je ook proberen om Znen zelf te contacteren voor het hoe en/of wat te doen! Als ik het goed heb wordt jouw type Neco de ''Aurora III'' genoemd bij Znen.
Zie:
https://www.znen.com/contactus.html