Nutteloosche Plaatjes #46

Status
Not open for further replies.
18799b0ded972833fbd366fdc63ed3cf.jpg
 
Schip is goed verzekerd, lijkt me.

Ik hoorde het ook, die 124k pp. Voor de mensen die daadwerkelijke kosten hebben geleden (ziekenhuis etc.) is een vergoeding op z'n plek, maar 124k ?!! :D

En de mensen die ongedeerd waren, geld terug en niet zijken :+

Vraag me af of dat allemaal gaat lukken. Dat schip is een aparte BV en kan best dat ze die gewoon failliet laten gaan, dan ben je gelijk klaar niks meer te halen. :).
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=NisCkxU544c&feature=channel_video_title"]Like A Boss (ft. Seth Rogen) - Uncensored Version - YouTube[/ame]

totally matches
 
Vraag me af of dat allemaal gaat lukken. Dat schip is een aparte BV en kan best dat ze die gewoon failliet laten gaan, dan ben je gelijk klaar niks meer te halen. :).

Klopt, dat zou idd slim zijn. Die claim van 124k slaat nergens op, dus mooi failliet laten gaan. Alhoewel er dan nog wel iets te halen valt lijkte me. Bedrijf aanklagen voor wanprestatie, iedereen krijgt evt z'n tickets terug. En de mensen die echt schade hebben geleden evt een schadevergoeding erbij :p Maarja, dan moet er dus wel geld zijn..

Ben benieuwd hoe dit afloopt.

Ik moet vaak hard lachen om die hoge schadeclaims vooor emotionele schade, snap niet dat die mensendat zelf niet door hebben :D
 
Haha, die maffe duitser die door het verkeer ging slalommen met z'n dikke Mercedes?
Was/is dat de co-oprichter van Megaupload? :#

Briljante vent met z'n dikke poche duitse accent

Sterker nog.. Hij is het brein achter de mega holding. Google maar is naar hem.. De geschiedenis van zijn daden zijn interessanter. Daar heeft hij alles aan te danken.
 
Echt geniaal, die vent :#

Waarom is er gelijk bij de arrestatie al beslag gelegd op een aantal auto's eigenlijk? Hij heeft nog geen proces en is nog niet eens schuldig bevonden..? Beetje vreemd. Mocht hij moeten betalen, kan hij het waarschijnlijk ook wel afgeschreven worden:p
 
Die gast is helemaal niet onaanraakbaar. Hij is verschillende malen veroordeeld geweest. Zo te zien is het meeste van zijn historie uit de wikipedia pagina gehaald. De indruk die ik vroeger heb gekregen uit zijn trackrecord is dat het haast een digitale maffioso is.
 
[ir]http://im.media.ft.com/content/images/2b2a05c0-436e-11e1-8489-00144feab49a.img[/ir]

en altijd weer een hollander :p
 
Die gast is helemaal niet onaanraakbaar.

Niemand is onaanraakbaar...die gast heeft genoeg geflikt "...and was convicted of insider trading, and embezzlement in its aftermath".

Dit soort mensen worden gewoon als helden gezien, verheerlijkt.
Men wil wat hij heeft...snel veel geld en bezit.
Daar draait het tegenwoordig om.

Beetje megalomaan ook?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top