Nutteloosche Plaatjes #46

Status
Not open for further replies.
Nokia 3310 = onverwoestbaar = chuck noris

1827861_700b_v1.jpg

:D :D :D hahaha godver hee wat droog

Haha damn wat zit die gast diep in de shit volgens mij :P

schip van 570 miljoen, 124.000 dollar schadevergoeding per opvarende.... z'n werkgever zal blij met 'm zijn 8P

Schip is goed verzekerd, lijkt me.

Ik hoorde het ook, die 124k pp. Voor de mensen die daadwerkelijke kosten hebben geleden (ziekenhuis etc.) is een vergoeding op z'n plek, maar 124k ?!! :D

En de mensen die ongedeerd waren, geld terug en niet zijken :+

had 2 dagen terug, bijna een premium membership gekocht bij megaupload. toch mooi dat ik me inlogcodes niet bij de hand had :P

wel kut dit :(

Op het terrein van het landgoed van Kim Dotcom stonden zo'n 20 exclusieve auto's, waaronder een Rolls-Royce en een roze Cadillac, met persoonlijke nummerplaten als 'HACKER', 'MAFIA' en 'GOD'.

:D:D:D

Zoek maar eens naar Kim Schmitz. Volg de man al een paar jaar. Hij is kortgezegd geniaal.. Alleen toch doorgeslagen door geld/macht

:) Ik ken ook het platform waar MU op draaide. De infra was/is echt BIZAR. Gewoon complete corridors met 5u bakken en volgepropt met schijven, raidcontrollers en quad Gi nics.

Ik weet zeker dat ze keihard terug gaan slaan

Haha damn wat zit die gast diep in de shit volgens mij :P

schip van 570 miljoen, 124.000 dollar schadevergoeding per opvarende.... z'n werkgever zal blij met 'm zijn 8P

Ik las nog een stukje waarin stond dat de aandelen van het bedrijf waar dat cruiseschip van was met 17% waren gedaald. En 1 of andere rijke stinkerd die 30% van alle aandelen had is in een klap 361 miljoen euro armer. Niet dat hij dat niet kan missen maar het is hoe dan ook echt wel absurd.

Zoek maar eens naar Kim Schmitz. Volg de man al een paar jaar. Hij is kortgezegd geniaal.. Alleen toch doorgeslagen door geld/macht
Denkt terug aan HET Gumball momentje van Kimble:

op zn duits "Ze door is fucked, but we are still first" 8P

(vlamt met 200+ over vluchtstrook langs een paaltje BAM spiegel er af)

Haha, die maffe duitser die door het verkeer ging slalommen met z'n dikke Mercedes?
Was/is dat de co-oprichter van Megaupload? :#

Briljante vent met z'n dikke poche duitse accent

Status
Not open for further replies.
Back