Nutteloosche Plaatjes #37

Status
Not open for further replies.
Echt he! Ik heb al jaren t-mobile maar vooral het laatste jaar is het echt drama daaro.
Ook de hele tijd dat gezeik dat 3g het niet doet en slecht bereik in de randstad.

Echt he! Ik heb al jaren t-mobile maar vooral het laatste jaar is het echt drama daaro.
Ook de hele tijd dat gezeik dat 3g het niet doet en slecht bereik in de randstad.

Ik ben ook wel een beetje klaar met T-mobile.. Bij m'n ouders in Hulst heb ik thuis amper bereik, bij een maat daar helemaal géén bereik, bij familie iets verderop ook niet. Op straat ja, daar doet ie het wel. En dan zit je in Den Haag en heb je vol bereik, is het netwerk overbelast en kun je nóg niks met je 3G :|

Maargoed, plaatje:
14sjy9w.jpg

Emo's, raar volk :P

Ik krijg in maastricht regelmatig een sms met welkom in belgie.. kutlimburg :+
Heb je met elke provider in Maastricht...

Voorderest niet echt wat te klagen over T-Mobile, heb zelden geen bereik en 3G werkt ook altijd wel.

Ik krijg in maastricht regelmatig een sms met welkom in belgie.. kutlimburg :+

Zou je netwerk eens moeten instellen op handmatig, en niet op automatisch.
Zit 9 jaar bij t-molbile altijd vol bereik. Krijg ook nooit zo'n smsje.

Deze week ons

65144767-varuna-501.jpg

maar eens gaan helpen..want hij is half

[ir]http://brianmsmith.com/__oneclick_uploads/2007/02/sunken-boat.JPG[/ir]

Hier ook aaaaaltijd gezever met T-mobile, als ik in de stad (Breda) in de kroeg sta ook never nooit bereik.

Ik ben ook wel een beetje klaar met T-mobile.. Bij m'n ouders in Hulst heb ik thuis amper bereik, bij een maat daar helemaal géén bereik, bij familie iets verderop ook niet. Op straat ja, daar doet ie het wel. En dan zit je in Den Haag en heb je vol bereik, is het netwerk overbelast en kun je nóg niks met je 3G :|

Zou je netwerk eens moeten instellen op handmatig, en niet op automatisch.
Zit 9 jaar bij t-molbile altijd vol bereik. Krijg ook nooit zo'n smsje.

Als je geen bereik hebt, moet je je 3G uitzetten,... dataroaming wel aan laten staan!! Op deze manier pak je het normale 2G-netwerk. Internet is zo ontzettend traag, maar je hebt wel volop bereik op te bellen :!

Als je geen bereik hebt, moet je je 3G uitzetten,... dataroaming wel aan laten staan!! Op deze manier pak je het normale 2G-netwerk. Internet is zo ontzettend traag, maar je hebt wel volop bereik op te bellen :!

Klopt ja, heb ik wel eens gedaan toen ik iets wilde opzoeken tijdens koninginnedag, toen was in Eindhoven het netwerk echt compleet overstresst :X Met 3G uit werkte het iig wel :)

De tunnelboor van de Noord-Zuidlijn is onder de Dam gearriveerd.

De gigantische machine, de Gravin genaamd, is onder de Bijenkorf door. De boor had nauwelijks effect op het gebouw. Dat heeft het projectbureau Noord-Zuidlijn zondag bekendgemaakt. De boor heeft sinds eind maart een tunnel gegraven van 533 meter. Met een snelheid van 15 meter per dag hadden de boorders acht dagen nodig om de Bijenkorf te passeren. Het gebouw is daarbij nauwlettend in de gaten gehouden. Er was een 'hele lichte verzakking van enkele millimeters', maar deze zetting bleef ruim binnen de strenge normen die zijn gesteld, aldus een woordvoerder.

oceans.jpg

Status
Not open for further replies.
Back