Nutteloosche Plaatjes #37

Status
Not open for further replies.
Apple-introduces-iPhone-4.jpg

Volgende maand maar meteen (voor)bestellen!
Mag dan toch een nieuwe telefoon uitzoeken.. en aangezien ik nu ook al 2 jaar een iPhone heb komt er nu weer 1!
Vind het toch wel een erg fijne telefoon, waar ik in het begin toch anders over dacht!

Zitten een paar mooie features op!

Ik wil 'm ook, kan in augustus m'n abbo verlengen. Weet iemand of-ie weer alleen bij T-mobile komt? Zit nu bij Hi en ben daar wel tevreden mee..

LIMBURG IS OKE HOLLEE HOLLEEE

oleeee oleee is stiekum allaaaaah allaaah !

De gekste dingen worden verboden maar dit.....

Echt hoor, pauper dingen! Ik zou gillend gek worden in het stadium @ WK denk. Op TV is het al schijt irritant!

wahahah de mijne is in beslag genomen door me moeder... helemaal gek werd ze van me :P

moet maar weer 1 aanschaffen..

Haha, opzich zijn het :W dingen om zelf mee te kloten, maar zodra er anderen mee beginnen word je er helemaal lijp van. Net zoals op tv tijdens de wedstrijden

Die dingen zullen binnenkort wrs niet meer binnenmogen, zo kan je niet kijken naar de voetbal, laat staan spelen. :L

Heb de wedstrijd zelf niet gezien, maar liep een kleding winkel in waar het WK op stond. Ook een bende kabaal van die toeters :X.

Op radio 538 zitten die idioten ook al de hele tijd er doorheen te toeteren met die blije kut dingen. Vuvuzela of zoiets noemen ze die ?

Edit:

Deze 2 idioten spelen er ook weer op in...

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=81Gxbi-Xyig"]YouTube- Gebroeders Ko - Vuvuzela(Officiële Videoclip)[/ame]

Och, was dat op het EK anders dan? Dat was ook 1 grote pokke herrie met trommels/toeters. Ze moeten alles dat die #$#$# herrie maakt verbieden, opzouten!

@ gf ligt ook zo'n ding.. lekker laten schrikken elke keer met dat ding.. of kinderen uit de buurt gekmaken.. volgas vanaf boven toeteren.. snappen ze niet waar t vandaan komt :P

Apple-introduces-iPhone-4.jpg

Volgende maand maar meteen (voor)bestellen!
Mag dan toch een nieuwe telefoon uitzoeken.. en aangezien ik nu ook al 2 jaar een iPhone heb komt er nu weer 1!
Vind het toch wel een erg fijne telefoon, waar ik in het begin toch anders over dacht!

Zitten een paar mooie features op!

Met mijn huidige 3G ben ik qua functies e.d. zeker tevreden, maar T-Mobile, echt niet normaal, ik word er helemaal gek van. Ga ook een 4G nemen, maar zeker geen T-Mobile, nooit meer.

1christ-middle-finger.jpg

t-mobile%20logo.gif

Status
Not open for further replies.
Back