Nutteloosche Plaatjes #37

Status
Not open for further replies.
Het is precies andersom Tinus, export-Heineken wordt juist aangepast zodat de van oorsprong niet-bierculturen het ook lekker vinden. Beetje vrouwelijk dus ;) Overigens heeft het klimaat ook veel invloed op het bier, zowel van de fabrikant uit als van de natuur.

Proef maar eens een aardbeien milkskake van de mc hier en in Belgie, frankrijk, duitsland etc overal anders. Smaak van de mensen verschilt ook per land, vandaar dat het bier etc ook anders smaakt daar.

Corona of coronita, sja kan ook gewoon zijn dat de marketing mensen hier in NL coronita geen passende naam vonden om door een nederlander te worden uitgesproken. Is wel vaker en dan word een zo goed mogelijk passende betere naam verzonnen.

Der is overal een verklaring voor :)

Het is precies andersom Tinus, export-Heineken wordt juist aangepast zodat de van oorsprong niet-bierculturen het ook lekker vinden. Beetje vrouwelijk dus ;) Overigens heeft het klimaat ook veel invloed op het bier, zowel van de fabrikant uit als van de natuur.

Heineken kan je never of nooit lekker vinden!

Ik zal het toch nooit drinken, tenzij er echt niets anders is met alcohol.
Smaken verschillen, maar ik vind het kattepis.

Ik hoor warsteiner niet voorbij komen. Dat is echt goed te doen. Verder eigenlijk alleen maar Grolsch. Ik vind Heineken ook veel te waterig, gelukkig schenken ze dat hier maar in een paar kroegen.

Heineken (wel de twist-off, zijn het lekkerste, en helaas snelste op :P), Corona en Jupiler is goed te doen!

logo_cristal.jpg

stella.gif

jupiler.jpg

Hoegaarden.png

da62d08a5deccba6b35b42cae9ffe513.jpg

Duvel.jpg

Leffe%20Brune%20-%20330ml%20-%200x250.jpg

kasteelbier.jpg

gr_grimbergen.gif

m_chimay5_39335.jpg

Mij hoor je niet klagen als kut belg!

Grolsch, HEERLIJK.

Ik krijg standaard koppijn van bavaria de volgende dag, maakt niet uit of ik er 1 drink of 10. Dus als ik bavaria moet drinken, meestal 20:P

Same here :) Dacht eerst zeg maar niks omdat er dan weer een hoop onzin uitgekraamd word maar blijkt dus dat ik niet de enige ben ! :)

Status
Not open for further replies.
Back