Nutteloosche Plaatjes #37

Status
Not open for further replies.
naast de geur ga je je toch echt al na een week ofzo afvragen waarom diegene zich nooit laat zien ofzo? Die mensen zijn allemaal niet goed joh, zal wel inteelt wezen!!

Wéér die KUT Jozias, ik wil gvd een andere burgemeester in Den Haag.

Nou krijgen we Beenie Man. ;(:'(:|

http://www.nu.nl/muziek/2271976/haag-verbiedt-snoop-dogg-parkpop.html

--

Als je 4 jaar niet merkt dat er een dooie op bed ligt, ben je volgens mij of zelf ook half dood of er is iets anders met je aan de hand.

4 jaar mensen..

Als ik godverdomme een scheet laat weten de buren het zelfs, laat staan 4 mensen waarmee je woont.

Kijk, dat je boos bent en een dag of 4 je niet laat zien, oké.

Wéér die KUT Jozias, ik wil gvd een andere burgemeester in Den Haag.

Nou krijgen we Beenie Man. ;(:'(:|

http://www.nu.nl/muziek/2271976/haag-verbiedt-snoop-dogg-parkpop.html

--

Als je 4 jaar niet merkt dat er een dooie op bed ligt, ben je volgens mij of zelf ook half dood of er is iets anders met je aan de hand.

4 jaar mensen..

Als ik godverdomme een scheet laat weten de buren het zelfs, laat staan 4 mensen waarmee je woont.

Kijk, dat je boos bent en een dag of 4 je niet laat zien, oké.

Toch niet hoor: http://festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=10330

:'(:'(

Zal wel weer zo Joling figuur worden, want dat is natuurlijk wel homo vriendelijk.

Bah, gelijk geen zin meer in.

volvozela_284.jpg

Volvozela.... Wat slecht. :P

Ik moest ff lachen :P

Laatst dit op, prima te drinken, wil zelf flink minder gaan drinken dus maar een paar van halen denk ik.

Bestand.aspx

Wat is je motief om minder te drinken?
Puur omdat er alcohol in zit?
Haal dan appelsap.. :p

Wil je minderen, kun je ook een Lingens Blond halen, is geloof ik 2.0 % alcohol ofzo.

IMO beter te pruimen dan dat vieze wit/malt bier.
En een bierbuik krijg je toch wel, ook van wit/malt bier.

LingensBlond.jpg

Omdat ik te veel zuip vind ik, drink door de week sowieso al niet meer maar in het weekend slaat het soms nergens op :P

Wit 0.0 wel eens gedronken ? ik vind 'm prima te doen. normale 0.0 vind ik ook niet lekker.

Ben een keer een dagje naar de Bavaria Brouwerij geweest.
Vond/vind het allemaal niet te pruimen dat Bavaria bier.
Ook niet de normale waar gewoon 5 % in zit.

Ben btw naar meerdere brouwerijen geweest, en moet toch zeggen dat heel veel bieren 'anders' smaken, dan dat je ze gelijk bij een brouwerij uit een flesje krijgt.

Zo hebben ze bij Heineken ook van die vieze trucjes.
Al het 'goede' Heineken gaat naar landen als Spanje, etc.
De ook wel ONbekende 33 cl GROENE flessen, en dus niet de twisters.
Nergens te krijgen in NL, behalve bij de bier speciaal zaakjes.
Neem een slok van een normaal Heineken biertje, en dan van zo groene fles..
De tering, dan merk je wel dat je hier gewoon slootwater voorgeschoteld krijgt.
Evenals de brouwerij van Gulpener, hier niet te pruimen, daar echt heerlijk.

Enigste drie biertjes die ik zuip tegenwoordig zijn: *HJ*, Dommelsch, Lingens Blond.

Eigenlijk altijd HJ, maar Dommelsch omdat het gewoon beter is dan Heineken en ook nog is 1.90 per sixpack goedkoper.
En een Blondje af en toe.

Dit jaar op de agende trouwens de brouwerij van Dommelsch & Schulten Brau, en dan bedoel ik niet het dochters bedrijf van Bavaria, maar de echte Duitse brouwerij.

Ik moest ff lachen :P

Laatst dit op, prima te drinken, wil zelf flink minder gaan drinken dus maar een paar van halen denk ik.

Bestand.aspx

Dat spul is idd goed te doen!!

Limoentje erbij en het is dikke prima! Goed alternatief als je nog moet rijden oid.

Ben in de HJ brouwerij geweest btw :P Daarvoor dronk ik nog wel eens een Hj maar daar s'morgens om half 9 ijs en ijskoud vers uit het vat in een papieren bekertje... hoef ik geen Hj meer :P

Desperados, jupiler en grolsch gaat er wel in :)

Ik drink gewoon alles :')

Vind een Palm ook wel lekker op z'n tijd :W

Of een lekkere Weissbier met dit weer..

Toch smaakt hij op de antillen anders als in Nederland.. (opdruk op de flesjes is dan ook net even iets anders..)

Niet alleen de Antillen, dit is dus precies wat ik met bovenstaande Heineken verhaal bedoelde.

In landen als Spanje, etc, vind je geen Corona, wel Coronita!
Verder is een Corona natuurlijk heerlijk, alleen is het zo verschrikkelijk duur.
En toch vind ik een HJ beter te doen, dus dan kies ik wel eieren voor me geld.

d09a51ba9048195f6bb570a580ed7ed9.jpg

Palm: Af en toe kan wel, niet te vaak anders word het smerig.
Desperados: Ga ik niet eens over beginnen, dat mag eigenlijk niet eens in het lijstje van bieren, smerig spul.
Grolsch: Volgende morgen koppijn.
Amstel: Net Bavaria, zuip ik ook niet dus..
Jupiler: Goed biertje, maar het is gewoon te duur voor wat je krijgt. (50 cent duurder dan HJ per sixpack, ja zo krent ben ik wel! :p)

En ik pak als ik bij de avond winkel ben, altijd een sixpack HJ en voor onderweg een 0.5L blik Keizerskroon!

keizerskroon.gif

Verder vind ik witbieren, speciaal bieren, etc gewoon niet te zuipen.

Gewoon een normale pils, daar maak je mij blij mee.

Het enigste waar ik nog steeds over aan het rouwen ben, twee jaar later, is dat ze dit niet meer verkopen bij de Aldi:

brouwmeester.jpg

Status
Not open for further replies.
Back