Björn` Yes, mother? 17 June 2010 #244 Die is niet nutteloos, Vass. Echt super qua kleurverhoudingen ook. 8)
Björn` Yes, mother? 17 June 2010 #245 nooby said: Click to expand... Heel raar dat ik dat doodshoofd-logo ook op de harde schijf in een Apple van een vriendin van me tegenkwam. 8P Volgens mij had ik dat destijds hier ook gepost.
nooby said: Click to expand... Heel raar dat ik dat doodshoofd-logo ook op de harde schijf in een Apple van een vriendin van me tegenkwam. 8P Volgens mij had ik dat destijds hier ook gepost.
Driftpromotion Supra/ HKS T04-R 18 June 2010 #248 FAIL< built is met een D Anders wel een leuke uitspraak
Sjoerd Well-Known Member 18 June 2010 #252 Jelle said: Ja, en engine's klopt ook niet maar wel leuk. Click to expand... En.... nog een andere grote grammaticale misser??? Nu we toch allemaal aan het doen zijn of we een PHD in Engels hebben.
Jelle said: Ja, en engine's klopt ook niet maar wel leuk. Click to expand... En.... nog een andere grote grammaticale misser??? Nu we toch allemaal aan het doen zijn of we een PHD in Engels hebben.
Driftpromotion Supra/ HKS T04-R 18 June 2010 #253 Sjoerd said: En.... nog een andere grote grammaticale misser??? Nu we toch allemaal aan het doen zijn of we een PHD in Engels hebben. Click to expand... #HAPPERDEPAP# ik ben brits ja :#
Sjoerd said: En.... nog een andere grote grammaticale misser??? Nu we toch allemaal aan het doen zijn of we een PHD in Engels hebben. Click to expand... #HAPPERDEPAP# ik ben brits ja :#
Björn` Yes, mother? 18 June 2010 #254 Om even in de trant van de spelling te blijven: Ik twijfelde even over spelling en checkte even via google..
Om even in de trant van de spelling te blijven: Ik twijfelde even over spelling en checkte even via google..
spNk Livin' Loud 18 June 2010 #256 Björn, google stemt je zoek resultaten op je vorige zoek resultaten af hé, en dat is geen grap .
JohnnyP Vuurvos member 18 June 2010 #259 spNk said: Björn, google stemt je zoek resultaten op je vorige zoek resultaten af hé, en dat is geen grap . Click to expand... BS ook hier dezelfde links...
spNk said: Björn, google stemt je zoek resultaten op je vorige zoek resultaten af hé, en dat is geen grap . Click to expand... BS ook hier dezelfde links...