Nutteloosche Plaatjes #37

Status
Not open for further replies.
!beetje jammer.

Tinne fietst naar huis. Vlakbij zie ik een jong ventje vlak langs de huizen/winkels lopen.
Opvallend/verdacht gedrag. Hmmmzz denk ik. Fiets voorbij en kijk eens naar hem.
Hmmmzzz. zal wel. Iets verder parkeer ik mijn fiets en zet hem op slot. Kijk nog eens richting die jongen....die inmiddels aan komt lopen... Mr. kijkt me strak aan.. Is er wat vraag ik?
"toz wat kk, jij kijkt naar mij kk" ehmmm nou, ik keek eventjes...maar nu kijk je toch echt veel langer naar mij... "kk op, je weet dat hier cameras hangen anders..." wtf? hahahaha anders wat? doe ff chil man....het is 21 graden... "kk dit kk dat" hahahhaha nou, nou.
mr. blijft staan en zegt; "opkk...weg hier!" dus ik zeg; gast, ik wooooooooon hier!

-1 voor de gouwenaar van marokkaanse afkomst
+1 voor de PVV (voor de mensen die het meemaken, alleen ik niet)

wall_e_eve.jpg

Ben jij een gouwenees ? waar woon je ergens in gouda ?

Binnenstad.

maar zo`n ventje tikken geven om wat?
ik lach vaak omdat ik ze totaal niet begrijp...geen meisjes niets in de buurt...en maar zo macho doen...

ik dacht echt WTF?
30 graden en maar druk doen...

hehehe dies idd leuk, van die ''stoere'' gasten die je strak aan blijven kijken, en dan moet jij maar wegkijken... doe je dat niet meteen grote bek :P

vriend van mij had dat tijdje terug nog in amsterdam west, mannetje die heel stoer voor zijn neus kwam staan en begon met schelden/uitdagen... vriend van mij, zegt geen 1 woord, maar geef die jonge zo uit 't niets met een platte hand op ze wang, en loopt daarna vrolijk door :W

ik kwam ff niet meer bij:P

Status
Not open for further replies.
Back