This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nutteloosche Plaatjes #37

Status
Not open for further replies.
Opzorp, waar is het?

Krijg ook weer zin om te vliegen 8)!

=

Maar ik neem van de zomer 'gewoon' de;

Nee, jij niet.

Ik wist gewoon dat iemand er wat van zou zeggen !

En ja, jullie allemaal moedervlekken op rug e.d., denk dat het op je hoofd toch wel wat anders gaat dan met een appelboortje

Moet maar ff afspraak maken bij huisarts, zal wel weer een eeuwigheid duren voordat t eindelijk zo ver is.

heb je er last van?

ik snap dat je moedervlekken weg wilt hebben als ze in je gezicht zitten, maar op je hoofd? of ben je al kaal

Nee, maar zomers wil ik mn haar nog wel eens milimeteren. Voorheen ook wel gedaan, maar dan wil ik korter. Dit doe ik dan niet omdat die moedervlak dan zo erg zichtbaar wordt. Het is overigens niet zo'n grote hoor, valt reuze mee.

En idd, mocht ik ooit kaal worden wil ik het toch ook weg hebben.

Ik heb er 1 achte rmn oor, die zieje ook vrij goed als ik mn haar milimeter.

Risicofactoren voor het krijgen van een melanoom zijn: erfelijke aanleg, het hebben van meer dan 50 gewone moedervlekken of minimaal drie onrustige.

NO SHIT, ik heb er al meer dan 50 per arm :+

Gewoon een dikke bos haar nemen, fok millimeteren

Ik weet niet eens of ik wel moedervlekken op mn kop heb !
Heb er sowieso erg weinig (yeah!)

Ja maar bij jouw vallen ze in het niet omdat ze dezelfde kleur hebben als de rest van je huid.

Ja maar bij jouw vallen ze in het niet omdat ze dezelfde kleur hebben als de rest van je huid.

Hahaha
Nou bij mij dus wel, en het is ook zo'n beetje een opstaande zeg maar Niet vreselijk erg maar hij is niet helemaal plat.

Kortom, ik wil hem gewoon weg hebbahhhhhh. :*

En Robert, zo'n bos haar hoef ik niet Vind kort haar juist relaxed, hoef je geen fk aan te doen.

Moeder vlekken worden op 3 manieren verwijdert.

Weggebrand, afgeschaaft, of dmv excisie oftewel weg snijden.
Beste en minst pijnlijke manier is afschaven, maar dit kan 9 vd 10 keer niet omdat de moedervlek te diep onder de huid zit.

Bij mij is er één verwijdert op de zijkant van me hoofd dmv van weg branden.
Ze scheren is het plekje rondom kaal, en ontsmet.
Dan krijg je een verdoving (ja een prik in je kop dus), en word je lichaam geaard voor de geleiding.
Het geneest als een brandwondje, en je kan er dus een litteken aan over houden, bij mij was het binnen 10 dagen helemaal genezen.

Ziet er lekker uit Maar valt allemaal wel mee dus.
Prikje wss ff kut maar daarna merk je dr niks van.

Straks ff bellen

Prikje is inderdaad erg vervelend, daarna is het net als bij de tandarts.
Hij loopt een beetje te klooten en te wrikken, na nog geen 20 minuten al weer klaar, een hoop euro's verdient, en jij die dag pijn in je kop.

Tweede dag voel je er niks meer van.

Wel 1 belangrijk punt, het mag niet nat worden tijdens het genezen de eerste 5 dagen!

Dus je kan je kop niet wassen voor 5 dagen ofzo.

Echt doe normaal!! gadverdamme

Zou het bij mezelf iig niet voor kunnen stellen dat ik zoiets zou doen om een klein vlekje

Status
Not open for further replies.