Nutteloosche Plaatjes #36

Status
Not open for further replies.
Gistere namidag ogen laten laseren en zie nu al 10x beter. Kan zelfs al lekker auto rijden zonder zonder bril/lenzen. Zicht is natuurlijk nog niet 100%, maar dat is normaal zei de dokter. Ogen moeten nog wat recuperen.

Operatie zelf valt goed mee, duurd ook maar een half uurtje.

- Ogen/wimpers afplakken + verdoven met druppels.
- Oog opendoen met een klemmetje (dit geeft wel ff een raar gevoel)
- Vliesje opensnijden (wat je helemaal niet voelt)
- Vliesje opendoen (word je ff blind, is wel crazy :))
- Laseren en hopaaaa, vliesje dichtgooien en klaar is kees.

Dag zelf wel wat last gehad van brandende ogen maar is na een paar uurtjes over. Draag nu alleen nog maar zonnebril tegen fel licht + regelmatig druppelen.

Voor mensen die ook slechte ogen hebben, is zeker een aanrader. Als dat beetje wazigheid zich nu na een paar dagen nog herstelt is men zicht terug 100% :p.
Wel een dure grap maar mocht het nu 5000€ gekost hebben had ik het nog laten doen!

Nice man! Ik twijfel ook niet echt om de kosten, alhoewel het wel best een flink bedrag is. Waar ben je geweest? Ik ben wel 2 keer bij zo'n tent geweest in Den Haag, Optical Express
 
@ Lars: plaatselijke oogchirurge hier, ze heeft met een andere collega zo'n lasertoestel gekocht en een heel operatiekwartier ingericht.

Is en blijft een flink bedrag maar reken maar eens uit wat je kwijt bent aan 30jaar bril + lenzen.

Ga zo weer op controle om te kijken of alles nog in orde is :)!
 
I know. Ik betaal een goede 160 euro voor een half jaar pakket lenzen. Like I said, de kosten doen me niet twijfelen. Maar iemand anders aan mijn ogen zitten, aahhrg :P Kun je ook volledig onder narcose?:P

Wat voor afwijking had je eigenlijk? Ik heb momenteel -2.75 en -3
 
Ik zou dat ook echt niet kunnen, lenzen zou ik er nooit inkrijgen. Ik word al helemaal panisch als iemand in de buurt van mn ogen komt :P
 
had laatst een beestje onder mijn oog gekregen tijdens fietsen, moest er ook uit gehaald worden en dat vond ik al erg!

wat is eigenlijk de kans dat zoiets mis gaat en dat je blind wordt? heb er geen verstand van ofzo.
 
Bij elke operatie kan er iets mislopen, dus ook bij deze. Complicaties zijn wel nihil. Worden voor de operatie tal van onderzoeken gedaan of je oog wel geschikt is.

Mijn afwijking WAS! -2.5 beide ogen. Net op controle gegaan, had een zicht van 10/10 :).

Dat er iemand anders in je ogen bezig is, is idd wel akelig. Lenzen indoen ging bij mij de eerste malen ook niet maar dat went ook.
Jah, je moet er iets voor over hebben, half uurtje doorbijten en je bent er van af :p.

Ik ben iig superblij :).
 
Ik zou dat ook echt niet kunnen, lenzen zou ik er nooit inkrijgen. Ik word al helemaal panisch als iemand in de buurt van mn ogen komt :P

Dat is gewoon even wennen :)

wennen_295315.jpg
 
Bij elke operatie kan er iets mislopen, dus ook bij deze. Complicaties zijn wel nihil. Worden voor de operatie tal van onderzoeken gedaan of je oog wel geschikt is.

Mijn afwijking WAS! -2.5 beide ogen. Net op controle gegaan, had een zicht van 10/10 :).

Dat er iemand anders in je ogen bezig is, is idd wel akelig. Lenzen indoen ging bij mij de eerste malen ook niet maar dat went ook.
Jah, je moet er iets voor over hebben, half uurtje doorbijten en je bent er van af :p.

Ik ben iig superblij :).

Ik zit op 2 keer -4 ofzo :D. Wat kost zoiets nou? En dat is definitief, als in, voor altijd? :D
 
haha ja ik had ook eens een stukkie in mn oog zitten.. ging ze er in boren.. goeie shit :P

Dat had ik dus ook een keertje, met karten was een stukje rubber op mijn oogbol gebrand... moesten ze eruit/eraf boren... Dat vonk geen prettig idee... En de arts in kwestie moet wel een vast handje hebben :W


En bij het lezen van het verhaal van Nooby, keerde mijn maag echt om... Net als bij die filmpjes van staar uit het oog verwijderen :|

Maar is een volledige narcose ook mogelijk dan? Want opzich lijkt mij het ook wat.
 
Scriptie is af! :#:#:#

In ieder geval, hij is naar de drukker.. dus er is weinig meer te veranderen :P[/QUOTE]

Relaxed... ben het nu ook aan het afronden!
 
Goed hoor nooby, zit er zelf ook al jaren over te twijfelen.
ondertussen met lenzen en bril aan t kloten, -2.9 :(
 
Nihil. Complicaties kunnen wel ontstaan.

www.optical-express.nl


Nou daar ben ik geweest voor een vooronderzoek, meten ze even bijna -1.00 minder dan ik in mijn contactlenzen heb. Dat zou kunnen komen doordat ik gewend was aan de lenzen (hoornvlies geen rust blabla, lenzen te sterk). Nu heb ik meer dan een week een contactlens ingehad op de sterkte die zij aanbevelen. Zie dus echt slecht. Als ik me daar had laten lazeren had ik dus gewoon niet goed kunnen zien. Ze vroegen in een e-mail waarom ik niks meer had laten weten, bovenstaand verhaal gestuurd, niks terug :+

Zit ook nog aan mn scriptie, volgende week begint veldwerk

consumer_behavior.png
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top