Nutteloosche Plaatjes #36

Status
Not open for further replies.
4667450260_d392ff03ce.jpg
 
858610346_6_ipL_.jpeg


Mn neefje, die nerd is nergens bang voor :P

[ir]http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/08/17/625923/man-en-krokodil-zijn-beste-maatjes_5_460x0.jpg[/ir]

In Costa Rica is een man er in geslaagd een hechte band te ontwikkelen met een krokodil.

Visser Chito vond de vijf meter lange krokodil Pocho 20 jaar geleden. Het dier had een schotwonde. De man nam de krokodil mee naar huis en verzorgde het dier. "Ik bleef bij hem slapen toen hij ziek was. Ik wilde hem laten voelen dat niet alle mensen slecht zijn."

De 52-jarige man kan op openvallende monden rekenen wanneer hij voor de ogen van toeschouwers het water instapt voor een knuffel met het 444 kilo zware dier.
"Pocho is mijn beste vriend. Dat is heel gevaarlijk, maar we hebben een goede relatie. Hij kijkt me aan, maar zal niet aanvallen. Het is uitgesloten dat anderen met mij het water ingaan. Het is enkel hij en ik."
Chito vraagt de toeschouwers maar een paar dollar voor zijn adembenemende show. "Ik wil Pocho niet uitbuiten of als een slaaf behandelen."

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=t1VPSnkQV7Y&NR=1"]YouTube- Friendly Crocodile (best pet ever) Man vs Crocodile[/ame]
 
Ik zit er ook zwaaaar over te twijfelen. Maar bij stap 2 draait mn maag al om. Zou wel echt ideaal zijn om eindelijk van die shitty lenzen af te zijn

Is dat voor je hele leven of moet het bijvoorbeeld nog een maal na 20 jaar? Irriteer me niet aan me lenzen maar dat in en uitdoen is altijd zo'n geouwehoer als je haast hebt.

Nou ik zit er dus ook al een tijd over te denken.

Gistere namidag ogen laten laseren en zie nu al 10x beter. Kan zelfs al lekker auto rijden zonder zonder bril/lenzen. Zicht is natuurlijk nog niet 100%, maar dat is normaal zei de dokter. Ogen moeten nog wat recuperen.

Operatie zelf valt goed mee, duurd ook maar een half uurtje.

- Ogen/wimpers afplakken + verdoven met druppels.
- Oog opendoen met een klemmetje (dit geeft wel ff een raar gevoel)
- Vliesje opensnijden (wat je helemaal niet voelt)
- Vliesje opendoen (word je ff blind, is wel crazy :))
- Laseren en hopaaaa, vliesje dichtgooien en klaar is kees.

Dag zelf wel wat last gehad van brandende ogen maar is na een paar uurtjes over. Draag nu alleen nog maar zonnebril tegen fel licht + regelmatig druppelen.

Voor mensen die ook slechte ogen hebben, is zeker een aanrader. Als dat beetje wazigheid zich nu na een paar dagen nog herstelt is men zicht terug 100% :p.
Wel een dure grap maar mocht het nu 5000€ gekost hebben had ik het nog laten doen!

edit: Ahja, bij het begin van de operatie krijg je nog een kalmeringsmiddel dus alles gaat chiiiiill :D.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top