Nutteloosche Plaatjes #30

Status
Not open for further replies.
bullshit.jpg
 
Whatever.
Als je iemand verkracht krijg je van mij levenslang, niet 40 jaar.
Meeste mensen die levenslang krijgen halen 40 jaar vast zitten niet eens.
Dus daar komt de 40 vandaan.
Dus ik ben het wel eens met mezelf.

Laatste wat ik erover zeg.

A19_GD41MHVH9.1+NBN_A19_steen.jpg.250.jpg
 
daar heb je natuurlijk zeker een punt.

maar wat vind jij dan van de straf:

nu.nl said:
AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam heeft de man die de 12-jarige Robiënna Reboe ombracht veroordeeld tot een celstraf van twintig jaar.
© NU.nl/Robby Hiel

Bekijk video

Volgens de rechters is Shelwin R. (49) schuldig aan moord op het meisje. Het Openbaar Ministerie (OM) had 25 jaar cel geëist.

R. is de ex-vriend van de moeder van Robiënna. Hij sneed het kind op 28 mei in de woning van zijn vroegere partner in de Amsterdamse Nova Zemblastraat met een stanleymes de hals door.

http://www.nu.nl/binnenland/2137118/twintig-jaar-cel-moord-robienna.html

Deze man krijgt 20 jaar voor het vermoorden een 12 jarig meisje
Hij verwoest hiermee haar leven, die van haar moeder en familie.

Als deze man na 20 jaar vrij komt is hij waarschijnlijk richting de 45-50 wat moet er dan nog van deze man terecht komen ?
Deze man zou dan nog 15-20 jaar moeten werken en dan van een pensioen genieten waar die 20 jr te weinig voor gewerkt heeft ?
Hoe groot is de kans dat deze man een voorbeeld burger wordt en na een moord weer 15 jaar kan gaan werken ?

Zo'n iemand alleen maar geld kost ook als hij vrijgelaten is.

Ik vind eigenlijk dat zo'n persoon na zijn straf verplicht in een overheidsinstelling moet gaan werken( en het liefst ook nog wonen).
- overheids gebouwen schoonmaken
- simpel productie werk
 
Ik vind dat zo iemand nooit meer vrij mag komen.

Dus niks overheids instelling, en werken en lekker genieten van het leven nadat je iemand heb vermoord.
Lekker de rest van ze leven weg laten rotten.
 
daar heb je natuurlijk zeker een punt.

maar wat vind jij dan van de straf:



Deze man krijgt 20 jaar voor het vermoorden een 12 jarig meisje
Hij verwoest hiermee haar leven, die van haar moeder en familie.

Als deze man na 20 jaar vrij komt is hij waarschijnlijk richting de 45-50 wat moet er dan nog van deze man terecht komen ?
Deze man zou dan nog 15-20 jaar moeten werken en dan van een pensioen genieten waar die 20 jr te weinig voor gewerkt heeft ?
Hoe groot is de kans dat deze man een voorbeeld burger wordt en na een moord weer 15 jaar kan gaan werken ?

Zo'n iemand alleen maar geld kost ook als hij vrijgelaten is.

Ik vind eigenlijk dat zo'n persoon na zijn straf verplicht in een overheidsinstelling moet gaan werken( en het liefst ook nog wonen).
- overheids gebouwen schoonmaken
- simpel productie werk
gozerrrrrr in het bericht staat zelfs hoe oud de dader nu is.... ;(
 
Al is nagedacht wat de jongetjes en meisje 40 jaar lang met een hun leven moeten doen omdat zo flikker ze heeft verkracht?
Dan heb ik geen medelijden met een persoon die 40 jaar is gestenigd.
Voor mij part gooien ze hem na 40 jaar ergens een rivier in met een zak stenen.

Nouja we hebben blijkbaar een andere kijk erop.
Hij heeft nou ook al iemand verkracht, en ik heb het over levenslang en jij 40 jaar.
Als ik het voor het zeggen had, dan had ik je de rest van je leven gestenigd, tot aan je dood.
Dus kom je niet vrij en kan je niet nog meer slachtoffers maken.
Of niet?

Dat het niet gebeurt, weet ik.
Maar nu is iemand na 10 jaar, nog niet eens, weer vrij en kan het zo weer doen, dus dan kan hij ook meer slachtoffers maken omdat hij 10 jaar heeft vast gezeten?
Als ik 10 jaar vast zit, ga ik ook wraak nemen..
Vast zitten in Nederland helpt geen drol, basta.
Zoals er word gezegt word er ook gewoon patat voor je gehaald...

Maarja, doelloose discussie..Dus ik kap dermee.
Want wij gaan het toch niet eens worden.

lees je eigen post's maar eens door voordat je iets zegt, moet je sowieso eens doen ivm spelling.

maar een discussie is inderdaad overbodig met jou. Als ik jou was zou ik eerst wat informatie gaan verzamelen over een onderwerp voordat je er de meest zinloze opmerkingen over gaat maken.
 
lees je eigen post's maar eens door voordat je iets zegt, moet je sowieso eens doen ivm spelling.

maar een discussie is inderdaad overbodig met jou. Als ik jou was zou ik eerst wat informatie gaan verzamelen over een onderwerp voordat je er de meest zinloze opmerkingen over gaat maken.

Houd jij je bek lekker mafkees.
Ben je ineens me Nederlands leraar ofso??
Zelf gebruik je niet eens een hoofdletter en dan kom je over mij spelling praten.
En over dit onderwerp hoef ik geen info te zoeken, weet er al genoeg van.
Zoals ik al zei, ik stenig je, in Nederland krijg je 5 jaar.

Maar je hoeft niet de bijdehante aap uit te hangen Jordi, je kan het ook normaal brengen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top