Nutteloosche Plaatjes #30

Status
Not open for further replies.
minority-report-ui.jpg
 
Iemand onthoofden is dom, dan komt hij er nog makkelijk vanaf.
Zo iemand moet je de rest van ze leven in een 1 bij 2 hok op sluiten en elke dag een glas water en 2 kale boterhammen geven.
En hem door elke andere celmaat keihard laten verkrachten oid.
Dat verdient zo iemand.
Nu is die dood en merkt er niks meer van.
 
Dat geld om die gevangen 40 jaar te laten lijden is het meer dan waard, als je kijkt naar wat hij heeft gedaan.
En een glas water en 2 boterhammen..Wat kost dat nou?
Als je iemand vermoord komt diegene er gewoon makkelijk vanaf.
Gewoon 40 jaar lange door een grote negert van 2m20 in ze reet laten nemen.
Dan kan je hem altijd nog vermoorden als die teveel gaat kosten?
 
Laatst was hier nog op het nieuws in belgie, dat Dutroux, die inmiddels vast gekent is door heel de wereld, gewoon ELKE donderdag frieten krijgt van de frituur.

Dat wil zeggen dat "de politie" gewoon speciaal voor hem naar de frituur gaat en bestelt wat hij verkiest. (grote friet met mayonaise en nog wat zooi voor de geinteresseerden :+)
 
Dat geld om die gevangen 40 jaar te laten lijden is het meer dan waard, als je kijkt naar wat hij heeft gedaan.
En een glas water en 2 boterhammen..Wat kost dat nou?
Als je iemand vermoord komt diegene er gewoon makkelijk vanaf.
Gewoon 40 jaar lange door een grote negert van 2m20 in ze reet laten nemen.
Dan kan je hem altijd nog vermoorden als die teveel gaat kosten?

duidelijk dat jij een vertekend beeld van de werkelijkheid hebt:)
 
dat kan alleen als je een rechtssysteem hebt wat 100% werkt. En waar dan geen kans bestaat op een verkeerd vonnis. wat imo onmogelijk is.

True, want het komt wel eens voor dat ze na 4 jaar in eens beseffen dat dat niet de dader is..
Beter gewoon voor altijd opsluiten, maar ook dat gebeurd hier niet, helaas.
 
Jah ik bedoelde als in één van de.

@ de andere die mijn kijk erop vertekend of zelf helemaal geen beeld vinden..

Dat is mijn mening, als je iemand verkracht, vermoord, oid, dan verdien je geen doodstraf.
Maar de rest van je leven verdien je het om als een stuk vreten behandelt te worden.
Verkracht je iemand? Dan mag die persoon van mij elke dag verkracht worden.
Vermoord je iemand? Tja een smiley zal hem leuk staan denk ik.

Of dat een vertekend beeld is moeten jullie zelf weten, maar al die uitvreters in Nederland/België die vermoorden en verkrachten maar, gaan 10 jaar de cel in met een playstation, radio, tv, etc, etc.
Ze krijgen nog net geen biefstuk, ja dan vind ik het niet zo gekk dat het focking duur is.
Mensen komen veels te makkelijk weg met hun daden in het Nederlands/Belgisch rechtssysteem.

Stenigen, dat is een goede manier voor die mensen.
 
Het rechtsysteem is hier meer gericht op genezing ipv bestraffen. Ik vraag me af wat er gebeurd als een misdadiger na 40-jaar lang gestenigd te zijn, op vrije voeten komt. Daar al eens over nagedacht?
 
Al is nagedacht wat de jongetjes en meisje 40 jaar lang met een hun leven moeten doen omdat zo flikker ze heeft verkracht?
Dan heb ik geen medelijden met een persoon die 40 jaar is gestenigd.
Voor mij part gooien ze hem na 40 jaar ergens een rivier in met een zak stenen.
 
je snapt er werkelijk niks van:p

en Xander doelt erop dat als iemand 40 jaar gestenigd is (wat al een totaal bizare gedachte gang van jou kant is maargoed) gaat doen? juist wraak nemen dus nog meer moorden/verkrachten enz dus je schiet er niks mee op.

het huidige systeem is ook niet perfect maar het slaat iig wel ergens op in tegen stelling tot jou gedachte
 
Al is nagedacht wat de jongetjes en meisje 40 jaar lang met een hun leven moeten doen omdat zo flikker ze heeft verkracht?
Dan heb ik geen medelijden met een persoon die 40 jaar is gestenigd.
Voor mij part gooien ze hem na 40 jaar ergens een rivier in met een zak stenen.
Dat is geen antwoord op mijn vraag en je mist geheel de essentie van mijn post. Als je mijn post wel hebt begrepen dan hoop ik dat je ook begrijpt dat jouw methodes onherroepelijk meer dan één slachtoffer gaat maken.

Sowieso gillen dat de straffen in NL te mild zijn is enorm kansloos. Een burger ziet enkel wat er in een rechtsmachine gaat, hoort een straf en begint vervolgens te rellen over de "te lage" straf. En dat terwijl een burger absoluut geen idee heeft van de effectiviteit van de straf. Maw je hebt geen idee wat er uit een rechtsmachine komt. Mischien worden hier wel hele goede resultaten geboekt.

Een 100% rechtssysteem is onmogelijk.
 
Nouja we hebben blijkbaar een andere kijk erop.
Hij heeft nou ook al iemand verkracht, en ik heb het over levenslang en jij 40 jaar.
Als ik het voor het zeggen had, dan had ik je de rest van je leven gestenigd, tot aan je dood.
Dus kom je niet vrij en kan je niet nog meer slachtoffers maken.
Of niet?

Dat het niet gebeurt, weet ik.
Maar nu is iemand na 10 jaar, nog niet eens, weer vrij en kan het zo weer doen, dus dan kan hij ook meer slachtoffers maken omdat hij 10 jaar heeft vast gezeten?
Als ik 10 jaar vast zit, ga ik ook wraak nemen..
Vast zitten in Nederland helpt geen drol, basta.
Zoals er word gezegt word er ook gewoon patat voor je gehaald...

Maarja, doelloose discussie..Dus ik kap dermee.
Want wij gaan het toch niet eens worden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top