Nutteloosche Plaatjes #21

Status
Not open for further replies.
Grootste gedeelte van de reacties hier is niet serieus :rolleyes:

doh.jpg

Offcourse not, zeggen hier dat dieren een doodschop moeten krijgen maar onder tussen zijn het dierenliefhebbers.

Sure.

edit/
Heb ook niet alles gelezen eigenlijk, ging mij meer om de reactie van kwarkpower. Natuurlijk zie ik ook wel wat ''grappig'' bedoeld is en wat niet.
 
katten als huisdier is ook verschrikkelijk

snap dan ook echt niet wat mensen met een kat/poes willen ?

Snap niet waarom jou ouders ooit kinderen hebben genomen.

Heb liever 5 katten dan 1 hond.


Beest gewoon een flinke trap geven , bedenkt zich wel een 2e keer voordat ie terug komt.

En wat wil je doen als je ziet dat ik op een kat schiet met mn buks? Ik richt dan net zo makkelijk op jouw. Dat dan weer wel.

Mja idd internethelden 4 thhé wienzzz

Rambo :L
 
mja,

ik bedoelde het eigenlijk zo, Wij hebben hier thuis een hond en op de een of andere manier heb je met een hond meer het idee dat hij begrijpt wat je wil dan met een kat. dus in dat opzicht zijn katten maar emotieloos :p

Katten/poezen hebben gewoonweg schijt aan alles. Vandaar ook het gezegde; Honden hebben bazen, poezen hebben personeel.
Arrogante beestjes :)
 
Je bent wel weer van de reply's op niveau he vandaag

Laat die mensen dat eerst zelf even niveau krijgen :rolleyes:


Over honden gesproken. Doe zelf pakketdienst met een busje. Kom wel eens bij klanten die een hond buiten hebben lopen. Leuk man als die hond met zijn modderpoten je helemaal onder springt :X

Vind honden hele lieve dieren, maar dan moeten ze niet zo opgefokt doen als ze een vreemd iemand zien :X

En trouwens, ik geniet elke dag van onze poes.
 
Kan alleen maar lachen om zulke opmerkingen:)

Zal je voor de rest wel in je waarde laten, tot zover je die heb.

Doe zulke dingen alleen niet als ik het zie;)

Het ging mij om deze opmerking.

Je geeft te kennen dat je dan iemand zal belagen. Maar als iemand op een kat staat te knallen en jij wil hem aanvliegen , denk je dan echt dat die persoon niet op jouw zal richten?

Ik schiet niet op katten , ik geef ze een schop als ze weer de boel vernielen in de tuin.
 
Snap niet waarom jou ouders ooit kinderen hebben genomen.

Heb liever 5 katten dan 1 hond.




Rambo :L

dude ?

ik zal je eerlijk zeggen dat ik net nieteens zag dat je mij ook gequote had, en alleen al vanwege de rambo reactie dacht ik al....

kijk daar heb je weer 1e klas moraalridder lul

kun je nagaan wat ik nu denk ?

hap toch eens niet zo man:

peijnenburg.jpg
 
ben dit nu aan het kijken :W

[ir]http://usuarios.lycos.es/gothikpage/bleach-myIchigo1600.jpg[/ir]
 
Jij bent ook een irritant persoon, echter ben je er toch! :!

jezus,

ten eerste jij bent een belg dus jij bent fucking minderwaardig en inferieur aan elke nederlander....

en ten tweede hoe durf je uberhaupt met die zon avatar op dit forum te zitten ?

halve zot +ralf+
 
Zaakje gevonden in scheveningen waar ze alle schoenen weg doen voor 10 euro :D
Allemaal vage sneakers/skate/stunt/whatever schoenen met drukke kleurtjes etc. Wel grappig hoor, gelijk 3 paar ingeslagen.
DC/street vision etc. Alles 10 euro! super vet

best-sneakers.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top