Nutteloosche Plaatjes #21

Status
Not open for further replies.
Nee, dan gaan ze weer water over zo'n beestje gooien terwijl die niet beter weet, mensen die weerloze dieren pijn doen oid moeten gewoon een kk nekschot krijgen. :)
 
Een dier kan je ook iets leren, als een kat niet op een andere kat zn teritorium mag komen en hij doet het toch krijgt hij ook trammelant. Als hij dat niet kan winnen komt ie niet terug.
 
luchtbuks pakken, tegen het koppie schieten, bij de eigenaar voor de deur leggen.

zoiets?

Grote mond heb je wel, ik zie het je niet doen, niemand zie ik dat hier doen.
krijg een kat ook maar eens te pakken, de schade die hij jou aanbrengt is groter denk ik.
 
Nee, dan gaan ze weer water over zo'n beestje gooien terwijl die niet beter weet, mensen die weerloze dieren pijn doen oid moeten gewoon een kk nekschot krijgen. :)


Water doet geen pijn en is imo de beste oplossing. En ik ben een dierenvriend hoor, don't get me wrong.
 
Als je echt zo denkt, ben je gewoon een fucking lowlife :)

Doe zulke dingen alleen niet als ik het zie;)

Grote mond heb je wel, ik zie het je niet doen, niemand zie ik dat hier doen.
krijg een kat ook maar eens te pakken, de schade die hij jou aanbrengt is groter denk ik.

Dat heet: Internet helden. :)

Don vroeg wat je anders kon doen, en ik geef een voorbeeld. iedereen meteen aan het flippen hier:p
 
Beest gewoon een flinke trap geven , bedenkt zich wel een 2e keer voordat ie terug komt.

En wat wil je doen als je ziet dat ik op een kat schiet met mn buks? Ik richt dan net zo makkelijk op jouw. Dat dan weer wel.

Mja idd internethelden 4 thhé wienzzz
 
Beest gewoon een flinke trap geven , bedenkt zich wel een 2e keer voordat ie terug komt.

En wat wil je doen als je ziet dat ik op een kat schiet met mn buks? Ik richt dan net zo makkelijk op jouw. Dat dan weer wel.

Mja idd internethelden 4 thhé wienzzz

Kan alleen maar lachen om zulke opmerkingen:)

Zal je voor de rest wel in je waarde laten, tot zover je die heb.
 
Ik ken wel een man hier met dure steuren in een vijvertje, die had ook las van katten... We hebben zelf ook kat maar als die beesten bij mij de tuin onder zouden schijten of wat dan ook waar ik me gwn gruwelijk aan irriteer zal ik er echt wel wat aan proberen te doen..

Vaak helpt een emmer water wel :) Of een flinke trap, maar probeer ze maar eens te raken :p..
 
Ik laat mijn kat ook niet meer buiten lopen.
Heb geen behoefte aan een vermoorde kat.
Ik liet trouwens mijn kat alleen naar buiten gaan wanneer die
flink wat had lopen schijten in ze bak.

Een kat neermeppen of boos worden op een hond die bij je tuin schijt etc is
fout je moet je juist op het baasje afreageren.
Zon beest gaat niet met opzet in je tuin pissen of schijten om jou boos te maken.
 
luchtbuks pakken, tegen het koppie schieten, bij de eigenaar voor de deur leggen.

zoiets?

Zal je dus echt tegenvallen hoe lastig het is een kat dood te schieten. Zeker met een luchtbuks, dat lukt gewoon niet!

Kameraad van me had last van wilde katten op zn boerderij, echt een stuk of 16, waarvan er 1 heel erg moeilijk liep en wondjes had enzo.

DIe proberen af te maken maar was toch best lastig.
 
Vaak ben ik het nog wel met je eens maar soms kraam je echt onzin uit om maar te provoceren...

Katten zijn chille beesten waar je iig niet zoveel gezeik mee heb, alleen in het begin misschien maar ze zitten al snel op die bak dus alleen af en toe die bak cleanen en klaar is kees..
Verder als je bv in een flatje woont ofzo en je verveelt je kun je mooi een beetje met die kat klooien of wat dan ook.. Katten zijn opzich wel chill :)!
 
ben het met Plantje eens, als een ander er maar geen last van heeft. een huisdier koop je omdat je er zelf van houd, niet om de hele dag buiten te laten rondhangen en ander mans tuinen onder te laten schijten.

ik vind het prima als je van katten houd, maar hou ze lekker binnen of zorg dat ze in je tuin blijven. je buren hebben er niet voor gekozen...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top