Notulen rijdersvergadering 28-06-09 Spa-Francorchamps

Weer lekker op niveau Haman :)

Je ziet andere zoals je zelf bent.
Misschien dat jij je in je pubertijd machtig gevoeld zou hebben als je mod-acces had gehad, maar dat is zeker niet voor iedereen het geval.

Als jij problemen hebt met een mod hier op het forum, kun je altijd contact opnemen met Bas.
Ik weet 100% zeker dat Bas hier serieus mee omgaat.


Persoonlijk heb ik totaal geen problemen met jou.
Ramon houd zich gewoon aan de regels in dit geval.
Dat je door deze warning een ban aan je broek kreeg, had je erg lang van te voren aan kunnen zien komen.

Inmiddels weten we ook wel wat jou visie is.
Dat bepaalde mensen het daar niet mee eens zijn, zou niet moeten resulteren in een kinderachtige uitbarsting.
“Ja, nee, ja ,nee , dan ben jij een sukkel.”

Wat een niveau.
 
Praten kan hij allesinds wel, kan je weinig tegenop brengen.

Opzich heeft hij ook gelijk, een sprinter kan weinig inzicht hebben in het circuit gebeuren, en omgekeerd geldt ook. :)
 
Daar gaat het helemaal niet om Sandor.

+ Dat het geen feit is dat iedereen van het sprinten niets weet over het racen of andersom.
Ook als het we het hebben over verbeterpunten.


De 1 heeft het inzicht wel en de ander niet.
Haman in dit geval, heeft imo goede argumenten.
Hij kan ook zo'n iemand zijn die bij 1 of 2 sprints komt kijken en ziet hoe dingen beter kunnen.
Dat heeft niets te maken met of je nou al jaren in de sprint of race scene mee loopt.

Hij brengt het nu alleen op een ongewenste manier.
 
Weer lekker op niveau Haman :)

Je ziet andere zoals je zelf bent.
Misschien dat jij je in je pubertijd machtig gevoeld zou hebben als je mod-acces had gehad, maar dat is zeker niet voor iedereen het geval.

Als jij problemen hebt met een mod hier op het forum, kun je altijd contact opnemen met Bas.
Ik weet 100% zeker dat Bas hier serieus mee omgaat.


Persoonlijk heb ik totaal geen problemen met jou.
Ramon houd zich gewoon aan de regels in dit geval.
Dat je door deze warning een ban aan je broek kreeg, had je erg lang van te voren aan kunnen zien komen.

Inmiddels weten we ook wel wat jou visie is.
Dat bepaalde mensen het daar niet mee eens zijn, zou niet moeten resulteren in een kinderachtige uitbarsting.
“Ja, nee, ja ,nee , dan ben jij een sukkel.”

Wat een niveau.

joh ik heb geen donderstraal te maken met jou wensen, je ben alladin niet en ik kom niet uit een fles!!!!!!!!!!

gast kom op ... ik ga mijn tijd en die van bas verspillen omdat ik me irriteer aan het gebrek van incasseringsvermogen van iemand achter een toetsenbord????

dan ben ik net zo erg bezig als de mensen die ik in mijn inmiddels 3 pagina tellende betoog aan het afbranden ben. ik weiger simpelweg mee te doen met het jaknik fenomeen dat de mens zich machtig heeft gemaakt!

wat er eerder al gezegd werd, de cavalerie komt idd te laat. zoals gelezen kan worden zijn een hoop mensen het eens met de stellingen, die ik al dan niet met te veel bombarie overbreng volgens sommige. voor mij is het heel simpel, stoor je je aan wat ik zeg ... lees het dan gewoon niet, en ga er vooral niet op in. want de zekerheid ligt er dat je het gaat verliezen, als ik ergens een standpunt in neem mag je er gerust van uit gaan dat ik weet waar ik over praat en dat ik andere mogelijkheden al lang in beschouwing heb genomen.

verder zal het mij werkelijk waar aan mn behaarde anus roesten of jij persoonlijk problemen met me heb of niet. ik zit hier niet om door jou of door wie dan ook aardig gevonden te worden, ik zit hier omdat ik het inne niet gun dat haar gedane werk van de laatste 3 jaar in rook opgaat, door de hier vertoevende praatjesmakers. want hoe je het ook went of keert, iedereen die al langer dan vandaag meeloopt in het race wereldje weet dat er door een hoop mensen een hoop gezegd word ... maar dat er veelal geen reet uitgevoerd word op het moment dat er actie nodig is! nu moeten de moderators er maar is aan denken of het niet beter is om dat soort mensen te gaan bannen, aangezien hun beleefde reply's geen donderstraal waard zijn en uiteindelijk bijdragen aan de onvermijdelijke ondergang van de sbo. of ben je echt van mening dat het woord sprintnicht meer schade aanricht dan alle gebakken lucht die de andere hier verkopen zonder daarin wat scherp van tong te zijn?

dit is het laatste woord wat ik vuil maak aan deze discussie. ik hoop met heel mn hart dat inne dr conclusies trekt en de stekker uit het hele sbo verhaal haalt, omdat uiteindelijk haar reputatie schade lijdt onder het kapot gaan van de sbo. ben benieuwd hoeveel hypocrieten geiteneukers dan volgend jaar bij de sobw ingeschreven staan, die in dit topic de sobw met haar "praktijken"nog heerlijk zwart zitten te maken zonder er ook maar ooit een wedstrijd te hebben gereden.

en dan mijn niveau in twijfel stellen ... hahahahaha mensen zoals jij zijn goed voor mijn gevoel van eigenwaarde!
 
Maargoed, hij had wat goede visies over welke/hoe dingen aangepakt moeten worden. Hopelijk kunnen de mensen die in de toekomst nog willen racen daar nog wat mee doen.

Doei Herman Fortuin+ralf+
 
ziek eigenlijk ... dat ik zo veel tijd moeite en ergernis steek in het redden van een organisatie de voorziet in de behoefte van veel mensen waar ik me kapot aan erger ... ik neem al mn woorden terug en ben het volledig eens met de rijders notulen

stel bij deze voor dat de betekenis van sbo veranderd word nar

stelletje bijeengeraapte onbenullen!
 
Ik denk dat het absoluut juist is dat hij een ban aan zijn broek heeft.
Er zijn steeds alleen maar negatieve dingen gezegd over alles wat de sbo voor het racen doet.
Ik weet niet of hij al eens bij een rijdersvergadering geweest is maar ik denk dat als hij daar zo een grote mond zou hebben hij wel meteen even op zijn plek gezet zou worden.

Iedereen is het er over eens dat het weer zo vol en gezellig zou moeten worden als in het begin van de sbo races . Dit ga je niet redden als er op het forum zoveel negatieviteit door zo een figuur gepost word.
Het hele race gebeuren moet in een iets positiever daglicht gezet worden dan komen er vanzelf weer meer mensen mee doen, kijken en als vrijwilliger helpen omdat ze de leuke races graag mee willen maken.
Voorheen werd er veel aan promotie voor de sbo gedaan door inne en ook door de rijders zelf.
Als iedereen maar loopt te zeiken op de organisatie ipv lekker racen wordt dit alleen maar een grotere negatieve spiraal die er voor gaat zorgen dat er steeds minder mensen mee gaan doen.

Ik ben begonnen om bij de sbo te gaan rijden omdat de races op zondag gehouden werden,omdat er met 70 cc gereden mocht gaan worden en omdat er veel aan promotie voor het scooterracen gemaakt werd.
het laatste valt de laatste tijd een beetje tegen, omdat er veel problemen binnen organisatie eerst opgelost moesten worden. En inne ook een keer gewoon beleg op haar brood wou en een gewoone baan dan noodzakelijk bleek te zijn.

Om haar toch haar ding waar ze zo goed in is (Promotie) te laten doen ben ik best bereid om wat taken van haar over te nemen. mensen die hier geen zin in hebben hebben gewoon niet iets over voor onze sport en moet gewoon lekker wat anders gaan doen.

vr groet Jos Koelewijn.
 
joh ik heb geen donderstraal te maken met jou wensen, je ben alladin niet en ik kom niet uit een fles!!!!!!!!!!

gast kom op ... ik ga mijn tijd en die van bas verspillen omdat ik me irriteer aan het gebrek van incasseringsvermogen van iemand achter een toetsenbord????

blablabla

en dan mijn niveau in twijfel stellen ... hahahahaha mensen zoals jij zijn goed voor mijn gevoel van eigenwaarde!



Heb me dan toch aardig in je vergist. :)
Ben blij dat ik een bijdragen aan je eigenwaarde heb kunnen leveren.

Iig veel sterkte met alles.
 
alsof de mensen van de sbo zo hard op meneer koelewijn zaten te wachten? kom op zeg!

ik ben er idd niet bij geweest omdat ik andere prioriteiten had, ik had er graag bij geweest en had dan zeker dezelfde bijdrage gedaan op exact de zelfde wijze.

dat ik dan op "mn plaats" gezet zou worden betwijfel ik, maar als jij daar zo van overtuigd ben zou ik dat alsnog met alle liefde mee willen maken.

waar wordt gehakt vallen spaanders, en als jij de noodzaak voelt om mij op mn plek te zetten dan nodig ik je bij deze uit voor een discussie op lelystad volgend weekend, bezint echter voor je begint!
 
zal ik doen ... uiteindelijk willen we het zelfde. een sbo meet veel deelnemers die in een goed draaiende organisatie hun hobby kunnen beoefenen.

basta tot volgende week :D
 
Precies, ik heb ook vaak zat kutopmerkingen, maar de strekking/idee erachter is goed.

Daarnaast vind ik het wel een teken van "zwakheid" van hier, dat mensen met kritiek op de gang van zaken gelijk gebanned worden. Zijn we van de democratie overgestapt op de communistische toer hier op het forum?? Alle mensen die kritiek uitten werden toen ook "opeens spoorloos gemaakt"

Jammer.....

Sander, het is zeker NIET zo dat iemand hier gebanned wordt vanwege de inhoud van de discussie. Niemand wordt hier gebanned om zijn mening, daarmee zou het hele idee van een forum om zeep geholpen worden.

Jouw vergelijking met het communisme slaat natuurlijk nergens op, dat snap je zelf hopelijk ook.

Over die warning:

Ik heb dit "heel zwart/wit" bekeken. Ik zie een post van Haman met de volgende inhoud:

joh maarten zeikstraal een end op man ... je heb geen reet met de races te maken wat ouwepleurishoer je nou aan mn hoofd

ga lekker kempi bevrijden ofzo hersenloze gladiool


om toch nog antwoord te geven

HET GAAT ME NIET OM HET INSCHRIJFGELD ... DE VERGELIJKING DIE IK MAAK IS OM DUIDELIJK TE MAKEN DAT ER EEN ONDERSCHEID MOET ZIJN TUSSEN ORGANISATIE EN DEELNEMERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!

Vervolgens kijk ik of dat grappig/sarcastich bedoeld is door te kijken naar het verloop van de discussie. Hier zie je duidelijk dat dit bedoeld is om te beledigen, en daar staat gewoon een warning voor.

Dat die warning vervolgens een ban tot gevolg heeft, is niet mijn schuld. Dat heeft Haman er zelf naar gemaakt. Hij heeft immers hard zn best gedaan, en dus goed warnings gespaard. Dat levert nu eindelijk een keer een flinke ban op, maar dat is toch echt het gevolg van meerdere acties.

Er wordt hier nooit zomaar in een keer een ban van een jaar uitgedeeld. Dat gebeurt alleen bij kinderachtige/trieste figuren die vanaf de eerste post al lopen te zieken, en daar wil ik Haman ook absoluut niet van beschuldigen.

Neemt niet weg dat Haman gewoon langdurig warnings heeft verzameld, en daar nu een keer de vruchten van moet plukken. Heel simpel.

Dat hij het 'leuk' weet te brengen, en een hoop wijze woorden er tegen aan gooit, verandert natuurlijk niks aan de belediging richting Maarten die hij ervoor deed. Daarvoor kreeg hij een warning, en dat resulteert in een ban.

Ik zou de discussie hierover nu echt willen beëindigen. Ik heb mijn reden voor die warning (en dus de ban) nu voldoende toegelicht. In mijn ogen een volledig terechte warning. Ben je het daar niet mee eens, stuur dan naar mij of Bas een pm, dan leggen wij het je graag nog een keertje uit.

Herman; kloonaccounts worden ook nooit zo gewaardeerd, dat weet je. Deze wordt uiteraard geband, ik verzoek je geen nieuwe accounts meer aan te maken. Dat resulteert meestal in een permanente ip-ban. Lees de vorige zin nog maar een keer, dan sta je straks niet voor verassingen.

Kunnen we nu dan eindelijk weer inhoudelijk over de rijdersnotulen/sbo gaan praten?
 
Eerlijk gezegd kan dit beter gesloten worden denk ik.

De discussies zijn gevoerd tijdens de rijdersvergadering, alle voorstellen zijn aangenomen door een ruime meerderheid.
Ik zie dus verder ook totaal geen punten van discussie en ik zag/zie deze thread louter informatief.
 
Haman...
je bent nu al een hele pagina vol aan het lullen over dat mensen niet zo snel op de teentjes getrapt moeten zijn, en dat je de sbo probeert te redden. Ga alsjeblieft verder met de discussie over het nieuwe race seizoen en het reglement dat daar bij hoort als je dat zo belangrijk vind. Kap eens met het strelen van je ego man.
Je moet gewoon eens een normale discussie leren voeren. Rot toch op met dat gelul met je "ik probeer de sbo te redden". Wil je nou dat we je met zijn allen gaan aanbidden? .... held!

Je bent fucking snel op je teentjes getrapt omdat ik het niet met jou standpunt eens ben. Iedereen die je ook maar een klein beetje tegenspreekt is een lul... Moet je nou echt gelijk als een klein kind 300 scheldwoord verzinnen zodat je koste wat het kost je gelijk krijgt. Als dat de enige manier is waar op jij een discussie kan voeren twijfel ik idd aan je niveau.

Moet ik dan eerst heel mijn cv online gooien van wat ik allemaal al binnen de sbo heb gedaan voordat ik mij in een discussie mag mengen. Doe toch normaal man. Ik heb toegang tot het crewforum, en weet precies hoe het zit met het tekort aan mensen op een race dag. Heb jij net als mij al wel eens met een vlag in je handen gestaan? scooters gekeurd of een wedstrijd helpen afbouwen?

Discussie voeren... prima! Er zitten echt wel goede punten tussen de scheldwoorden door hoor. Maar aan mij heb je de verkeerde als je het op deze manier probeert. De ban heb je dubbel en dwars verdient, en wat mij betreft nog met een schop na.
Kom als je over de mentale grens van een 10 jarige heen bent gegroeid nog maar eens terug, want je ideeën zijn best ok.
 
Maarten, al snap ik je frustratie, ik verzoek je vriendelijk de strijd met Haman niet meer via dit topic te voeren. Doe dat aub via mail of iets anders.

Ik wil nu echt geen posts meer zien over dit hele voorval, alleen inhoudelijke reacties over de sbo/rijdersnotulen aub.
 
Ik wil zelf ook nog even een heel korte reactie geven, maar absoluut niet om bovenstaande 'discussie' verder te zetten...

Zoals ik ook deels in de mailing heb gezet... we hebben heel wat verandering doorgemaakt en nu een hele nieuwe weg in gegaan. Het zal nu moeten blijken of dit een goede keuze is en we hiermee (samen) de toekomst in kunnen gaan. Werkt het niet, helaas, dan worden er ook harde keuzes gemaakt...

De discussies die hierboven zijn uitgesproken komen echter weinig tot niet naar een oplossing, eerder aanwakkeren/aanspreken van gevoelens waar we niet echt mee verder kunnen. Daar bedoel ik helemaal persoonlijk niemand mee, want iedereen heeft zijn goede bedoelingen hierin, maar we moeten concreet naar goede actiepunten en niet vasthouden aan het al jaren bekende forumgeouwehoer.

Greetz...
Inne
 
Ik wil zelf ook nog even een heel korte reactie geven, maar absoluut niet om bovenstaande 'discussie' verder te zetten...

Zoals ik ook deels in de mailing heb gezet... we hebben heel wat verandering doorgemaakt en nu een hele nieuwe weg in gegaan. Het zal nu moeten blijken of dit een goede keuze is en we hiermee (samen) de toekomst in kunnen gaan. Werkt het niet, helaas, dan worden er ook harde keuzes gemaakt...

De discussies die hierboven zijn uitgesproken komen echter weinig tot niet naar een oplossing, eerder aanwakkeren/aanspreken van gevoelens waar we niet echt mee verder kunnen. Daar bedoel ik helemaal persoonlijk niemand mee, want iedereen heeft zijn goede bedoelingen hierin, maar we moeten concreet naar goede actiepunten en niet vasthouden aan het al jaren bekende forumgeouwehoer.

Greetz...
Inne


Inne, hoe sta je tegenover het idee om een nog goedkopere instapklasse te starten? (zie regelmenten topic)
 
Ik geef (met opzet) nog geen reacties op het reglemententopic zoals je al gezien hebt...

Volgende week neem ik alles mee @ Carbage Run en heb ik lekker lange dagen om alles door te nemen en te overdenken ...
 
Inne, jij hebt je altijd 24/7 ingezet voor de SBO en daarbij had je soms nog hulp van anderen die zich ook 24/7 inzetten op elke dag van het jaar. Voor zover ik het nu begrijp heb jij de tijd niet meer omdat je ook andere verplichtingen hebt.
Maar is het niet juist noodzakelijk dat er minimaal 1 persoon is die deze inzet weer toont? Of dat er iig een groepje van 2 of 3 mensen is die er weer voor de volle 1000% voor gaat?
 
Dat is de SBO al gegaan kijk hoeveel hardschreeuwende "crew" leden er in het begin waren nu zijn ze op 1 hand te tellen.

na tijdje meegelezen te hebben toch ff reactie van mij...

Goed, Henri ik ben een crewlid die de 1e 2,5 jaar actief is geweest..
je kan niet op ons zeuren over dit probleem. de crew doet dit vrijwillig en neem aan dat als jij de kans heb je bedrijf op te starten of als vrijwilliger werken datje het ook doet... zo hebben alle crew members van het begin een gegronde reden... en inne, niek, vinnie en de rest die er nog zijn rennen de ballen uit de broek voor jullie!

moest ik gewoon ff kwijt! wat nu aan de hand is bij de sbo is ook gewoon kut.
maar als jullie het vertrouwen op zeggen in de sbo. zal het niet beter worden.
blijf vertrouwen hebben!
 
Back
Top