Normale lampen doen het niet

Spum

New Member
Goedemiddag allemaal ik ben hier nieuw maar heb al vaak handige tips en hulp hier gevonden alvast bedankt voor de hulp

Ik heb recent een scooter ge kregen om hem proberen te maken zonder enige verstand het is me al aardig gelukt alleen mijn normale lampen doen het niet (knipperlicht en rem licht wel) ik las dat het aan je spannings regelaar kon liggen maar ik heb er een nieuwe in gedaan maar hij doet het nog steeds niet kan iemand helpen?

Informatie

Scooter = Razzo Pisa

4e eigenaar bij vorige eigenaaren bijna altijd stil gestaan

Km stand = bijna 7k
 
Advertisement - register to remove this

Meet eens bij een draaiende motor of er spanning aankomt op je verlichtings schakelaar . Knipperlicht en remlicht werken waarschijnlijk over de accu , en de gewone verlichting , alleen als de motor loopt op de stroom die de stator levert , via de regelaar ( welke je al vernieuwd hebt) .
Dan meten of de stator spanning levert als de motor loopt . Dit is wel wissel stroom.
 
Meet eens bij een draaiende motor of er spanning aankomt op je verlichtings schakelaar . Knipperlicht en remlicht werken waarschijnlijk over de accu , en de gewone verlichting , alleen als de motor loopt op de stroom die de stator levert , via de regelaar ( welke je al vernieuwd hebt) .
Dan meten of de stator spanning levert als de motor loopt . Dit is wel wissel stroom.
Echt heel erg bedankt voor je reactie was ff vergeten dat die lampen niet op de accu aan gaan maar op de motor heb hem net ge start en ze doen het met de nieuwe regelaar als nog heel erg bedankt man!
 
Back
Top