Led lampen in gilera runner rst

Freek14

New Member
Heeft iemand led verlichting werkend in een runner rst gekregen?
Ik had laatst led lampen voor de koplamp maar die branden door na enige tijd.
Zou graag horen hoe ik dit goed werkend krijg.
 
Advertisement - register to remove this

Heb je een licht schakelaar ? Dan zou je daarvan de toevoerdraad , waar spanning op komt als de motor loopt , af moeten koppelen .
Het losse uit einde isoleren , en het eindje wat aan de schakelaar zit , moeten verbinden met de geschakelde plus van je contact slot .
heb een eenvoudig schemaatje voor je gemaakt , kleuren zijn op jou kabelboom anders , maar kun je gemakkelijk opzoeken , met een spanning zoeker . Evenals de geschakelde plus van je contact slot
 

Attachments

  • blop3.jpg
    blop3.jpg
    45.6 KB · Views: 8
Heb je een licht schakelaar ? Dan zou je daarvan de toevoerdraad , waar spanning op komt als de motor loopt , af moeten koppelen .
Het losse uit einde isoleren , en het eindje wat aan de schakelaar zit , moeten verbinden met de geschakelde plus van je contact slot .
heb een eenvoudig schemaatje voor je gemaakt , kleuren zijn op jou kabelboom anders , maar kun je gemakkelijk opzoeken , met een spanning zoeker . Evenals de geschakelde plus van je contact slot
thanks ga hier even mee aan de slag.
 
Heb je een licht schakelaar ? Dan zou je daarvan de toevoerdraad , waar spanning op komt als de motor loopt , af moeten koppelen .
Het losse uit einde isoleren , en het eindje wat aan de schakelaar zit , moeten verbinden met de geschakelde plus van je contact slot .
heb een eenvoudig schemaatje voor je gemaakt , kleuren zijn op jou kabelboom anders , maar kun je gemakkelijk opzoeken , met een spanning zoeker . Evenals de geschakelde plus van je contact slot
Klopt het dat als ik het op deze manier aansluit dat dan het licht kan branden zonder dat de motor draaid ?
 
Back
Top