Hah maar ik weet nog wel ergere drempels dan die hoor
En ja had ze bij de Poll kunnen zetten "drempels" maar hun functie is vooral voor veiligheid. Hoewel voor scooters ellendig...
Het was kiezen of een NL of BE poll over het wegdek. Onze Belgische members hebben idd niet zo veel aan deze poll
De poll gaat voornamelijk over wegdek voor bromverkeer incl de fiets-brompaden en kom ze in NL toch regelmatig tegen hoe slecht onderhouden. Zelfs waar de boomwortels letterlijk uit het asfalt steken, diepe kuilen enz. Vaak meegemaakt dat mijn uitlaat spontaan ervan los schiet zo slecht. Of waar überhaupt geen verlichting bestaat.
Maar voor de rest, meest veelgebruikt wegdek is goed in orde in NL
Behalve putdeksels die onhanding in bijna elke bocht liggen en sommige drempels waar je maar met 5 kmph overheen kan ookal is het een 30 of 50 zone ben ik best tevreden
anders zou ik graag willen weten wat voor banden je hebt
en dan heb je nog het probleem dat veel van die dingen een stuk de grond in zijn gezonken dus ben je de hele tijd rond die dingen aan het slalommen om je brommer en ruggengraat heel te houden
Die dingen liggen zelfs midden op een rotonde. En elke keer vragen ze mij of ik op mijn bek wil gaan Lol. Is ze nog nooit gelukt (afkloppen).
Oliespoor in de regen daarentegen vind ik echt uitkijken!
Bridgestone ML50 mijn favoriete banden alleen daar helpt al het bovenstaande ook niet tegen
Ik zou graag nog toe willen voegen dat fietspaden die gemaakt zijn van deze platen....
.....echt spiegelglad worden als het regent. Zelfs met de fiets is 't af en toe al een heel avontuur. Zodra het begint te vriezen is zelfs lopen op deze krengen gevaar.