Irritante Tramrailsjes en ander glad wegdek-verneuking

Originally posted by TT 70cc
Ik ben vandaag bijna voor het eerst op mn bek geklapt :| Reed maar 15 ofzo, en ik rem.. en schiet tog bijna onderuit :| schoof bijna tegen een auto aan, kon me nog net staande houden :P

Had vandaag wel last van een wesp :| ik voelde ineens wat kriebelen net onder mn kruis.. ik kriebel, en pak iets vast.. kijk ik.. Was het een wesp 8P Dat kutbeest had me nog gestoken ook, lekkere plek, heel de dag lopen jeuken :P ging niet langs de kant van de weg staan om die angel eruit te zuigen :P

doed, ik weet niet hoor maar een wesp in november :?

een vriend van me ging vanmiddag onderuit. hij dacht dat het wel even leuk zou zijn om vol gas door het natte gras te baggeren.
het was leuk tat dat ie met z'n voorrem remde.

Ik afgelopen donderdag lagen blaadjes en was donker zag ze niet dus ging daar met ongeveer 10kmph onderuit. >>>gevolg kap 20 cm ingescheurd + kale onderkant :(zelf niets.:W

Originally posted by Oom Agent
hoe krijg je dat voor mekaar :|

beide wielen pleitos? damn wheheh leg uit :D

ik ga altijd strak door de bochten :D nu mn standaard aan bijde kanten helemaal bij geslepen zijn door ut bochtwerk wat ik maak kan ik nu helemaal plat :D met droog weer raak ik soms mn onderkuip vind ut wel lache hoe iedereen kijkt hoe plat ik door de bocht ga :D ik maak morge wel ff foto van mn banden die zijn totaaaaaaaaaal kaal :D heb ze 3 weken :D don't ask me how i do it :D

:D

:?

Net een uurtje geleden nog onderuit. Ik zat achterop een ice en we reden maar iets van 20km/u door een bochtje en HOP onderuit :D lag dus gewoon ijsel :S

tjaa... putdeksel, wegbelijning, verdrijvingvlakken oid..... allemaal glad als het nat is.....:|

gelukkig heb ik hier (near den bosch) geen last van tramrails :)

Ik ben ook nog nooit gegaan gelukkig, maar wel af en toe gevaarlijke zwieberende zwabbers gemaakt door de belijning op het wegdek icm regen....

Oja, en stoepjes veren ook nooit mee 8P

Ach, het heeft wel iets met dit weer, ik let er eigenlijk niet idioot veel op ofzo, dan ga je zo krampachtig rijden en gaat het alleen maar eerder fout.

Maar in de sneeuw spelen is leuk, gewoon in de 2 zetten en dan maar steeds gasstoten geven in de powerband > zwieber, hing, zwabber, hing, enz.
En dan proberen te remmen met je voorrem (en dat lukte ook nog).
Had wel eerst alles wat echt kapot kon d'r afgehaald :P.

Of als je 'm dan stationair laat draaien in de 1 en de koppeling loslaat, gaat je achterwiel gewoon draaien....
Wel een handige manier om het ding om te draaien, gewoon schuin zetten en een keertje gasgeven :).

Sneeuwfun roelt met 100cc NSR'en :p.

Ja en ik ben goed gegaan ook.
Frontaal tegen een golf aan ,ik reed 65km @ teller.
Ik heb die auto niet geraakt ik vloog er ruim overheen, alleen heel wat schaafwonden.
Ik heb ook zeker me woede afgerichtop die kerel, ik werd helemaal gek, waardoor ik ook weer mee moest naar het smeris bureau. Die kerel had geen licht en en het was een buitenlander zonder rijbewijs....
Maarja nu nog een paar dingetjes kopen dan gaat me aerox vlammen...

Vorig jaar in de winter.. ik rij achter een maat van me op m'n ex dnatje. Opeens heb ik de neiging om te remmen en tik heeeel voorzicht m'n voorrem aan .. baf, had nog niets eens door dat ik lag en toen schoof ik dus fijn 25meter door :| Bleek het fietspad achteraf dus 1 grote ijsbaan te zijn :| Met de grote brommer rij ik niet in de winter (poser :D )

Originally posted by mendophir
doed, ik weet niet hoor maar een wesp in november :?

Tsja, tog was het zo, lijkt me niet dat ik het voel als ik gestoken word door een mug :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Heb niet voor niets een rode dikke plek van 6cm doorsnee eraan overgehouden 8P (kan niet goed tegen dat soort beesten als ze steken)

hehe, ik ben iig niet vertrouwd met me scoot in de regen, op droog wegdek zie je mij nog wel leuk de bocht door gaan, maar tis vaker spekglad op de weg. ik ben meerdere keren net niet op me muil gegaan.

- remmen met me voorrem, der was wat zand, schiet me stuur opeens naar links toe, hield hem nog wel.
- in een bocht, komt er een vrachtwagen van de andere kant, die bleek iets te breed te zijn, ik uitwijken naar de uiteinde van de bocht, stierf der van de blubber, hoppa bijna onderuit.
- op wegmarkeringen
- stoepdeksels
- blubber
- en vaak de bocht door gaan en dan ga ik over "alweer" zon wegmarkering, tis gewoon idre keer net niet vallen, dus wat dat betrefd heb ik veel geluk die keren.

Dat "bijna" onderuitgaan ben ik ook bekend mee, alleen als je voorwiel door slecht wegdek omhoog schiet, en dan neerkomt in een tramrails(bocht) dan is t toch best balen...
Na eerst wat stuntwerk om hem recht te houden en toch voelen dat je echt ondeuit gaat, dan moet je m wel de goede kant op laten vallen(ivm auto's en uitlaat).

Hier rijden geen trams :W
En verder the usual, bladeren ed. Maar ja als je dat weet hou je er toch rekening mee, niks aan het handje toch :!

1 keer onderuit gegaan door nat en oud wegdek (was met de kymco)

1 keer met dna heel langzaam onderuit, zelf bleef ik staan maar dna kon ik niet meer overeind houden, geen schade btw... dit was door sneeuw...

ik zie wel veel stomme dingen zoals putdeksels midden in een bocht of op een rotonde |( 8P :|

of om een situatie te noemen : telefoonweg in Ede zit een bocht met waar ze een zebrapad hebben gemaakt :| erg glad soms...

Met neos bijna op je plaat gaan als je met 10 km/u de bocht pakt (omdat ijzel voorspeld was), en er toch ijzel in bocht lag.. Gelukkig lkon ik m overeind houden met voet :P

Met quad beetje tof gummen, en dan met nat weer bijna ondersturend tegen de stoeprand opknallen :|

Back