irritante radio reclames

in de kantine @ school hebben ze noordzee FM aan.

En dan heb je zo'n programma waar ze allemaal mensen gaan bellen en fokken. K*nk*r irritant. En ik heb een fobie voor een bepaald nummer in het spaans. "buenos dias piero de corazoooon" ofzo :r
 
ok btje off topic misschien. ma ik ken echt nog een vette laatst gehoord, weet niet welke zender :S

van piet op de weg is en henk die ook op de weg wilt :)

wie kent em ???
 
Originally posted by SRurbanKID
in de kantine @ school hebben ze noordzee FM aan.

En dan heb je zo'n programma waar ze allemaal mensen gaan bellen en fokken. K*nk*r irritant. En ik heb een fobie voor een bepaald nummer in het spaans. "buenos dias piero de corazoooon" ofzo :r

Buenos dias adios la pidooooooo!!!!

Adios la pido van ... :):)
 
Originally posted by Rulinaw
ok btje off topic misschien. ma ik ken echt nog een vette laatst gehoord, weet niet welke zender :S

van piet op de weg is en henk die ook op de weg wilt :)

wie kent em ???

Oja, die heerscht :W Is in nijntje style.

Piet wil invoegen op de snelweg (ofzo)
Henk steekt zijn middelvingen op, want Piet is toch maar een lul (ofzo :))

Is van Sire btw. als ik het goed heb.
 
en waarom denk je dat ze die zo vaak draaien @ tv of radio
omdat je je er dan aan gaat ergeren of zo iets dergelijks maar je praat er nou wel over en dat is de bedoeling
 
"Groaawww ... ja, nou zijn ze het nummer natuurlijk weer vergeten "

Dies irri ... van de postbank.

Welke wel leuk is:

Goede morgen Mevrouw Zuyderweyn uit Aerdenhout, welkom, dit is geen JA en geen MAGNIFIQUE VILLA. We spelen, om een kratje bavaria.

Maar mevrouw, wat hoor ik daar allemaal, heeft u bezoek?
Ja, ik vier een feestje met mijn vrienden, het is erg gezellig in mijn magnifique vil RUUHHHHHHHHHHHHH

Dies mooi net als die andere versies
 
VROUWTJE :
Ik zit hier met Paul Konings van adsl voor iedereen wie bent u ?

KEREL :

Ik ben Paul Konings van adsl voor iedereen


ik erger me dood aan deze reclame , zo vreselijk kansloos BAH|(
 
Originally posted by Joost@X8RS
VROUWTJE :
Ik zit hier met Paul Konings van adsl voor iedereen wie bent u ?

KEREL :

Ik ben Paul Konings van adsl voor iedereen


ik erger me dood aan deze reclame , zo vreselijk kansloos BAH|(

ja daar wordt je toch gewoon agressief van die reclames. Ook die van die 2 homo's in die caravan, die moet zogenaamd grappig zijn ( @ tv ) :|

die Sire reclames mogen van mij echt terug komen. :D

"mies zit in de tram, daar komt oma. Zou ik daar misschien mogen zitten, vraagt oma. Ik ben ooouuddd, en een beeetje moe. Optieven oude graftak, zegt mies. Oma moet huilen. Mies is blij, nu kan ze lekker blijven zitten :D.

De dubbelfriss reclame heerst ook btw. :D
 
Er is 1 reclame die te mooi is (@ TV) van die oudjes die aan het rappen zijn (reclame van Mora..) vooral die oude kerel links in het beeld die met zijn kont aan het schudden is daar lach je je kapot om .. check maar eens
 
ik erger me kapot aan alle spotjes waar het over lenen gaat GVD net of iedereen geld tekort heeft en blabla zo zijn er nog veel meer , die reclames worden ook steeds langer was laatst film op sbs6 , ff reclames tellen komt gvd hart van nl nog is door , voor hart van nl een reclameblok , na hart van nl reclame , komt shownieuws , en daarna nog een fuckin blok reclame echt om ziek van te worden in totaal 8 stuks geteld van 7 min per stuk en de film duurde anderhalf uur ofzo , vette reclame vind ik die op mtv als 2 gozers met zon motorblok bezig zijn die statio loopt en dan komt er zon gozer dansend binnen :) maarja moet je zelf maar kijken
 
ring ring...

lekker bellen lekker wappen lekker sms-sen met de mooooobiel = @gordon bij noordzee. Gelukkig hoef ik dat niet meer te horen want ik ben weg bij de gemeente.
Die reclame van Remia is opgenomen in Zaandam. Ik zag de opnames.
Bonus festival bij Albert Heijn.(ook erg irri)
En voor de rest probeer ik me niet te ergeren aan reclames want dat is nou juist de bedoeling van de marketeers/reclamemensen.
 
Back
Top