Irritante Tramrailsjes en ander glad wegdek-verneuking

ERvaring met iemnd achterop...langs een bouwterrein, en het had net geregend..

al het zand was modder geworden, en als je dan bedenkt dat dar 80 rijden te snel is si het neit slim om met je voorrem te gaan remmen...zodoende lagen we samen in de modder, gelukkig had me scooter geen schade alleen scheur in de broek.

en verder echt wel 20x te hard door de bocht gegaan emt een te gladde achterband dat je em voelt glijden, maar nog altijd gehouden 8)
 
Originally posted by Wimo
Vorig jaar in de winter.. ik rij achter een maat van me op m'n ex dnatje. Opeens heb ik de neiging om te remmen en tik heeeel voorzicht m'n voorrem aan .. baf, had nog niets eens door dat ik lag en toen schoof ik dus fijn 25meter door :| Bleek het fietspad achteraf dus 1 grote ijsbaan te zijn :| Met de grote brommer rij ik niet in de winter (poser :D )
:D idd, pussy :+
 
Putdekseltjes die bij regenachtig weer altijd vrij glad zijn :)
Meerdere malen ''bijna'' door op me bek gegaan.

Met vriend achterop (na avondje hsum) in een dronkenbui vol-vaart tegen een stoeprandje opgereden, dan toch nog onder controle krijgen :)
 
Toen ik mijn SR 2000 3 dagen had ben ik rechtdoor op zo'n verkeersheuveltje gereden (zat naar mn teller te kijken 8P + door regen was het een beetje glad)

Wel gelijk onderkuip + voorkuip beschadigd, maar die kreeg ik toen nog vergoed. Daarna nooit meer iets gehad.
 
Afgelopen winter steekgas gehad en ben toen door de poort achter thuis gereden :rolleyes:
En verder een keer onderuit gegaan door gladde klinkers 8P
 
Originally posted by Wimo
:W Ik geef het tenminste toe! Je zou m'n schaamranden eens moeten zien :+
;) mjah, mijn motor is ook niet mijn primaire vervoersmiddel dus slecht weer = auto :p maar als het een dagje mooi weer is ga ik wel even sturen, maar niet voor mijn lol door de regen heen.....
merk alleen wel dat banden opwarmen geen crime is met deze temps, weekje of 1,5-2 geleden schoof ie al opzij, maaaar door sm style uitgestoken voetje kunnen redden :W
 
op ex speedake in december 'savonds gaan tanken bocht in sturen BAM zo op me smoel bevroren waterplas :| enigste waterplas in heel stiens die ik die avond gezien heb

schade kras @ demper en knieen kapot
 
Nooit gevallen toen ik nog scooter reed, en heb met veel gladheid die 3 jaar te maken gehad, jullie zijn gewoon slechte coureurs :p
 
Ik ben ooit onderuitgegaan door die witte strepen op de weg, want die zijn ook erg glad als het regent ! (had gelukkig geen kappen op mijn scooter zitten, de enigste schade was een kapot knipperlicht glaasje :D)
 
Back
Top