This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nieuwsgroepen

Op pc doet ie het niet. Met mplayerc wat normaal alles afspeeld. Maar ik heb al een andere binnen die het wel doet, dus maakt niet zoveel uit
 
Pronk, als je nou een goeie newsleecher vind heb je geen nzb's meer nodig. Kan je gewoon zoeken met supersearch en klik je aan die je wilt en downloaden maar.
 
Maar dan moet je wel dokken(en dat wil je juist niet als je downd ) en al vind je een versie waar supersearch nog werkt, dan is de serial binnen een paar dagen toch wel geblocked
 
Maar dan moet je wel dokken(en dat wil je juist niet als je downd ) en al vind je een versie waar supersearch nog werkt, dan is de serial binnen een paar dagen toch wel geblocked
Ik zeg toch, een goeie newsleecher dus zonder betalen

Ik zit nu al half jaar met goeie newsleecher en kan gewoon steeds de nieuwste versie pakken Hou FTD maar eens in de gaten daar komt altijd een goeie versie uit Is wel met wat omwegen maar werkt perfect
 
Kheb een probleempje denk ik
Ik download een NZB file van nzbindex.nl, open hem in GrabIt 1.6.2. en download hem.
Zodra die klaar is hoort het gedownloade bestand toch gewoon in je download map te komen staan? Wat nou als dat niet gebeurd? Dit is namelijk bij mij het geval :X
Iemand een idee?
 
Even kijken wat er in je instellingen staat. Miss dat de 'doelmap' is veranderd.

Staat goed + als ik op 'download folder' klik kom ik ook in dezelfde map.

Kweetniet of dit ermee te maken kan hebben, maar gister had ik wat fouts gedownload dus heb ik de folder Downloads\alt.binaries.movies.divx verwijderd. Normaal gesproken als hij die map nodig heeft maaktie die toch weer aan? Voor zekerheid hebk die maar weer ff gemaakt maar alsnog doetie het niet.

/edit: Kheb al gezocht via Search naar de bestanden maar vind ook niks, terwijl het wel van mijn HD geheugen afgaat.. :?
 

Ik heb dit probleem ook een aantal keren gehad met Grabit. Daarom gebruik ik het ook niet meer. Als je de doel map verandert dan krijg je dat probleem. Tenminste zo was het bij mij. Daarom gebruik ik nu newsleecher + newsbin :winner:
 
Kan iemand mij alsjeblieft helpen met het vinden van dvd's van Theo Maassen? :+ Ik snap er echt geen kut van, van dat hele nieuwsgroepen gedoe niet.

Heb die site bekeken die aan het begin in dit topic staat, daar staat wel het een en ander in, maar op de een of andere manier lukt het me niet om een fatsoenlijke nieuwsgroep te vinden die uberhaubt connect. :x
 
Het is ook wel duidelijk, ik weet wel wat ik moet doen. Dat is het probleem niet. HEt probleem is dat ik met geen enkele nieuwsgroep verbinding krijg. Niet op port 119 en ook niet op een random port. ;(

Daarom vroeg ik of iemand een nieuwsgroep voor me had waarmee ik wél verbinding kan krijgen.
 

Had ik ook! en een vriend van me ook! Oudere versie van Grabit downloaden en probleem is opgelost

Ws. moet je wel je download ff opnieuw doen