Nieuwsgroepen

Bij FTD als ik bijvoorbeeld op DVD klik krijg ik een mooi lijstje. Maar die laat soms niet alles zien. Als ik op titel sorteer gaat bijvoorbeeld het niet verder dan H (in het alfabat). Hoe kan ik zorgen dat ik alles in beeld krijg. Dus ook titels met een Z ofzo.

Als ik op Update klik dan krijg ik al wel gewoon alles netjes.
 
je kan max aantal posts per pagina op 500 ofzo zetten geloof ik?
Ik ben echt te lui aan het worden, downloaden en uitpakken doet hij automatisch, ik word er alleen gek van om alles in de goede mappen te zetten :p
 
Bij FTD als ik bijvoorbeeld op DVD klik krijg ik een mooi lijstje. Maar die laat soms niet alles zien. Als ik op titel sorteer gaat bijvoorbeeld het niet verder dan H (in het alfabat). Hoe kan ik zorgen dat ik alles in beeld krijg. Dus ook titels met een Z ofzo.

Als ik op Update klik dan krijg ik al wel gewoon alles netjes.
Volgens mij heb je gesorteerd op naam, moet je ff boven in de post categorie op Datum klikken dat het pijltje er naast omhoog staat
 
Hebben mensen hier ook last dat de pc/laptop retelangzaam wordt als GrabIT aan het downloaden is? En waar kan je precies requests doen? Op fora zoals FTA?
 
Je provider moet nieuwsgroepen ondersteunen. Als dat 't geval is kan je inloggen op die server en is 't gewoon gratis. Je moet alleen wel even weten dan waar en wat je inloggegevens zijn.

Payservers worden over 't algemeen gebruikt omdat je langere retentie hebt (langer na 't posten kan je nog binnenhalen(?)), je vanuit meerdere groepen kan downloaden en geen datalimiet hebt. Dat laatste is niet bij alle providers 't geval, maar bij mijn Casema wel.

www.binaries4all.nl staat nog wel 't een en ander meer.
 
Je provider moet nieuwsgroepen ondersteunen. Als dat 't geval is kan je inloggen op die server en is 't gewoon gratis. Je moet alleen wel even weten dan waar en wat je inloggegevens zijn.

Payservers worden over 't algemeen gebruikt omdat je langere retentie hebt (langer na 't posten kan je nog binnenhalen(?)), je vanuit meerdere groepen kan downloaden en geen datalimiet hebt. Dat laatste is niet bij alle providers 't geval, maar bij mijn Casema wel.

www.binaries4all.nl staat nog wel 't een en ander meer.

In Frankrijk is er maar een provider die nieuwsgroepen ondersteund... en die provider heb ik niet...
Bedankt voor die link, maar gezien mijn duits nogal slecht is, waar staat 't ongeveer of...?
 
via sms usenet kan je geloof ik voor een smsje (zal wel 1 euro nogwat zijn) 3 dagen usenet gebruiken met 30 of 50 retentie.

zoiets hoorde ik van een maatje, is misschien wel een google waard voor mensen die het willen proberen.
 
Ik heb een vraagje aan jullie, ik download files van de newsgroups met grabit. Sinds ik ook een eweka account heb aangevraagd, zijn de grotere nieuwsgroep zoals a.b.boneless & a.b.nl zo gigantisch vanwege de retentie van een paar weken, dat ik problemen krijg met het updaten. Als ik een incremental update doe stopt hij er halverwege mee. En als ik een full update doe (like 3 gigh ofzo) maakt hij hem wel af, maar als ik de newsgroup dan probeer te openenen laat hij geen files zien, blijf gewoon een wit beeld houden. Zijn er mensen die dit bekend voorkomt? Wat kan ik hieraan doen, en waar ligt het aan? Zijn er andere programma's zoals grabit? Ik gebruik FTD om te kijken wat er op de groups staat, dat werkt verder perfect, ik zoek dus een ander programma om warez van de newsgroups te downloaden.
 
je moet ook zoeken via binsearch.info, daar voer je de bestandsnaam in, die site genereert een nzb en die wordt geladen in newsleecher/grabit
 
je moet ook zoeken via binsearch.info, daar voer je de bestandsnaam in, die site genereert een nzb en die wordt geladen in newsleecher/grabit

Aaahhhh kijk! Nu snap ik dus eindelijk waarom iedereen het altijd nzb files heeft! Dit werkt echt perfect! bedankt man!
 
Je kan volgens mij ook gewoon (ik ken Grabit niet) instellen vanaf welke dagen hij moet binnenhalen. Ik heb hem ingesteld op 5 dagen, dat is ook mn retentie.
 
Wat ik dan wel nep vind, maar dat zal altijd wel blijven. Ik dacht, ik ga me vriendin is een plezier doen en download Cars (wilde ze graag zien...). Ik gedownload, krijg netjes het menu en dan stopt ie ermee zodra ik op 'play movie' druk :X

Of ligt dat aan iets bij mij?? Hij geeft wel aan dat ie afspeeld (playing), maar bij titel staat weer Stop. Andere film van dezelfde persoon (American Pie 5) deed het wel gewoon.
 
Pronk, dat updaten van je nieuwsservers is zo 1980 :D


@ Osje

Speel je video_ts eens af met powerdvd, als hij het daar wel doet ligt het gewoon aan je dvd speler
 
Back
Top