Nieuwsgroepen

Geregistreerd op 25-11-04 (15:37)
Aantal posts 502 (+115 spots)
Uitgegeven 1347
Ontvangen 36079
Ratio 4 %
Kudosbalans 38592

:+


Geregistreerd op : 05-06-04 (18:13)
Aantal posts : 51 (+2 spots)
Uitgegeven : 4324
Ontvangen : 4093
Ratio : 106 %
Kudosbalans : 1141
Status : geauthenticeerd

:)
 
Geregistreerd op : 05-06-04 (18:13)
Aantal posts : 51 (+2 spots)
Uitgegeven : 4324
Ontvangen : 4093
Ratio : 106 %
Kudosbalans : 1141
Status : geauthenticeerd

:)

Doe ik ook maar ff mee :)

Laatst gesignaleerd : 0 dagen, 5 uur en 20 minuten geleden.
Geregistreerd op : 23-10-03 (17:29)
Aantal posts : 16 (+4 spots)
Uitgegeven : 2717
Ontvangen : 3998
Ratio : 68 %
Kudosbalans : 2686
Status : geauthenticeerd
IS Provider : Planet internet
Nieuwsserver(s) : nova.planet.nl en eweka
Extra Info : Ik ben mijzelf :)
 
Heb net even een int. geheugen update gedaan en ik heb nu geen problemen meer met Newsleecher. Van 96MB naar 288MB gegaan. :p

Het passief gekoelde P2'tje draait als een tierelier. De Seagate's snorren ook lekker. :)
 
Heb net even een int. geheugen update gedaan en ik heb nu geen problemen meer met Newsleecher. Van 96MB naar 288MB gegaan. :p

Het passief gekoelde P2'tje draait als een tierelier. De Seagate's snorren ook lekker. :)

Downloadpc? :p
Zat ik ook aan te denken, heb gewoon een laptop aangeschaft met 100GB HD.
Kan ie wel een nachtje doorratelen en dat mobile gedoe is lekker zuinig+stil :p :)
 
Doe ik ook maar ff mee :)

Laatst gesignaleerd : 0 dagen, 5 uur en 20 minuten geleden.
Geregistreerd op : 23-10-03 (17:29)
Aantal posts : 16 (+4 spots)
Uitgegeven : 2717
Ontvangen : 3998
Ratio : 68 %
Kudosbalans : 2686
Status : geauthenticeerd
IS Provider : Planet internet
Nieuwsserver(s) : nova.planet.nl en eweka
Extra Info : Ik ben mijzelf :)

Waar komt dit vandaan? Ofwel: waar zijn jullie "lid" van?
 
Iemand nog tips voor een newsreader met dezelfde functionaliteit als Newsleecher? Newsleecher draait nu op 90% CPU tijd. Vind ik wel erg veel.
 
Ik ben dus bezig met nieuwsgroepen ik gebruik newsleecher en een proef account van tweaknews.
ik kan groepen zien en zoeken maar ik weet nog niet hou ik aan een goede download kom.

Ik wil het liefst gewoon 1 file aan klikken en dat die dat download.
als ik zoek op iets (voorbeeld) Arie en silverster % dat zijn 30 files waar voor ieder 50 mb staat lijkt me niet dat al die 30 files 50 mb per stuk zijn.

dan heb je bestand namen als xx.p01 tot part 30 ofzo
 
Je moet ze dus wel allemaal downloaden, en dan de xx.p01 openen met winrar en dat uitpakken enzo. Het hele bestand is dus in stukjes verdeeld die je allemaal moet downloaden.
 
Laatste week even geleerd met nieuwsgroepen te downloaden. Ff aangemeld bij FTD, echt handig. Haal alles binnen met Grabit (alleen NZB, is gewoon veel makkelijker). Ook quickpar geinstalleerd. Werkt allemaal super, erg tevreden over.
Haal nu The Departed binnen, 290 kb/sec, van nova.planet.nl
Veel sneller kan ik normaal ook niet downloaden (350 kb/sec ofzo) dus zie het nut van een payserver niet voor mij.

Als ik toch niet zo heel veel download, is AutoUnpack niet echt nodig lijkt mij?
 
Ik ben ff bezig geweest met nieuwsgroepen etc. Heb nou GrabIt..alles ingesteld enzo. Het werkt laten we maar zeggen. Nu heb dus FTD ook op me pc staan zoeken naar dingen doet ie ook allemaal.

Alleen de vraag is nu!!!! Hoe moet ik downloaden???? :p Iets met nzb bestanden ik snap der geen hol van :p
 
Geweldige thread...net de hele middag bezig geweest om newsleecher werkende te krijgen :X maar goed, doet het nu wel allemaal.

*flikkert de torrentprogramma's van de pc af*
 
Last edited:
Kickje.

Ik werk nu een tijdje met FTD, gaat allemaal prima. Maar zoeken jullie ook met andere, gelijksoortige programma's? Zo ja, welke :)?
En downloaden met Grabit gaat prima, dus wat zijn precies de voordelen van Newsleecher?
 
Back
Top